Tja het paste net niet netjes in het onderwerpbalkje.....
Maar hoelang duurde het bij jullie voordat jullie de papieren hadden, en hoe is het gegaan enz.
Bij mij is het echt een vreselijk gedoe, na een hele tijd is de inspecteur eindelijk gekomen, die beloofd had na 2 weken wat van zich te laten horen, maar (zoals ik eigenlijk al niet verwacht had
) hoorde ik dus niets.Het is nu al bijna meer dan een halfjaar geleden, en aangezien mijn pony waarschijnlijk niet meer de jongste is, wil ik (als de leeftijd en het papier het toelaten) dit jaar toch nog graag een veulentje fokken, maar natuurlijk wil ik dan wel de juiste hengst hebben.
Nadat ik het na een paar maanden al zat was om te wachten, had ik gebeld, maar ze zeiden dat ze het druk hadden met de hengstenkeuring.
Okee daar kan ik me wat bij indenken.
Twee maanden daarna toch maar weer gebeld (een weekje daarvoor had mijn vriendin nog even tussen neus en lippen door gevraagd of er al wat meer bekend was over de papieren van mijn pony) en toen werd ik echt ronduit onbeschoft te woord (nouja zo kon je het niet eens noemen
) gestaan, gezegd dat ik over een halfjaar maar weer eens moest bellen en toen de hoorn erop gesmeten!
Nou vraag ik je: duurt het uitzoeken van de papieren van een pony nou zoveel moeite, dat ik een jaar later pas er wat meer van weet?!
Hoelang heeft het bij jullie geduurd?
, 2 weken later nog niks gehoord, nou maar gebeld met de controleur: Nee hoor, wij hebben geen papieren gehad, wat was de naam van het paardje zei u? (na wat geritsel op de achtergrond) Nee we hebben hem echt niet. Belt u anders volgende week maar weer eens terug. Afijn ik bel een week later: Ja we hebben hem binnen gekregen! Maken we zo even een afspraak om te chippen..... Komen ze daar: We hebben zijn paspoort pas afgelopen week gehad, anders waren wij hier wel eerder geweest. Kortom 8 maanden is daar niks
Aaaah verschrikkelijk
Elke keer beloven ze vanalles en komen ze niks na... vind ik echt niet kunnen. Krijg ik het 'opperhoofd' aan de lijn en die beloofd dan dat de inspecteur terug zal bellen. (is al een keer geweest maar is blijkbaar een aantal dingen vergeten: haar trekken voor evt. DNA onderzoek en lineairscoreformulier)
Ohoh..... dat belooft wat voor Hercules zijn papieren