Waar is SNS gebleven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Waar is SNS gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 15:33

Het gaat dus om Stichting Nederlandse Studentenruiters
Vroeger te vinden op http://www.paardensport.nl/sns maar die doet het dus niet meer. (Sinds de vernieuwing van de site denk ik?)
Google en de interne zoekmachine geven niets... Weet iemand waar ze te vinden zijn?

(En willen alle meelezende webmasters eraan denken dat het veranderen van url's heel onhandig is?)

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:36

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 15:39

Bedankt! Het kan soms zo simpel zijn he? Lachen

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:44

haha idd... van welke vereniging ben jij dan trouwens? Hippo?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 15:48

Ja, maar ik ben nog nooit bij een SO geweest.

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:56

Dan wordt SO-hippo je eerste denk ik? Lachen Helaas kan ik niet komen, 't valt midden in een tentamenweek voor mij... maar misschien tot ooit op een andere SO (tis in ieder geval zeer de moeite waard! Al willen de feesten vaak nogal... eeh... niet erg heel hip zijn... af en toe beetje kabouter plop en golden oldie's (paradise by the dashboardlight, grease, etc) niveau... Maar eens in de zoveel tijd wel errug leuk! Haha!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:20

Hi...tja, sorry....

Het verhaal is heel simpel, de KNHS heeft een andere provider gekregen en heeft al onze data "vergeten" ook even om te zetten. We waren dus sinds 1 januari ineens kwijt. Als noodoplossing zitten we nu op www.studentenruiters.nl Alle verenigingen hebben dat in hun ADV uitnodiging kunnen lezen.

Overigens...misschien een tip....als je het je afvraagt, had je ook de SNS zelf even kunnen mailen of bellen...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 19:32

Dat is niet zo lief van de KNHS. (Mijn opmerking over 'meelezende webmasters' is dus vooral voor hun bedoeld, en niet voor de SNS zelf.)

Ik ben overigens maar gewoon een lid van de vereniging, niet van het bestuur. Vandaar ook niet bellen of mailen, want die gegevens heb ik niet en zo belangrijk is het niet. Ik dacht 'dan is Bokt vast sneller'. En dat kun je niet ontkennen: ik had binnen 3 minuten al antwoord! Lachen

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:37

haha, daar heb je gelijk in!

De KNHS gaat met ons probleem bezig (het terugvinden van onze data), maar ja, zoals met alles bij de KNHS.....kan dat nog wel even duren!

Voorlopig dus: www.studentenruiters.nl

En voor informatie, drie keer raden, jawel info@studentenruiters.nl Knipoog

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:54

Hey daar is de site weer. Ik zocht hem ook al een tijdje maar kon hem niet vinden Knipoog