Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Majo schreef:Brazil en Lady? PHOE! Dat is wel heeeeel lang geleden! Die zijn er echt al minstens 8 jaar niet meer.
Majo schreef:Umlady? Ik ken alleen Lady, is dat hetzelfde denk je? Dat was een grote vos.
Rivano schreef:HaHa, jeugd sentiment!!!
Toen ik wegging was Bolero er net een paar maanden. Daar wilde echt iedereen op rijden.
Waarom is Umlady weg? Die kon zo leuk springen, zat met haar altijd in de prijzen. En Trudy? Geeft die daar nog les?
Rivano schreef:Oja?
Daar heb ik vroeger echt heeel lang gereden. Vond het er geweldig.
(Brazil, Umlady!)
Jammer dat ik niet meer in nijmegen woon, anders had ik mijn paard er graag in pension gestald.
Majo schreef:Robin komt idd vanuit Ewijk. Daar werkte hij.
Valentijn en Papillon zijn allaaaang weg, die waren oud en versleten. Miranda was geen zwarte pony maar een donkerbruine.
Wat love_nadira zegt klopt ook, dat heeft Eddy me zelf verteld. Die worden er niet slechter op.
@Rivano: de familie Schreeven is op de manege erg uitgedund. Thijs heeft zijn opleiding afgerond en werkt nu in de zaak van zijn vader (in Nijmegen). Willem heeft zijn eigen afdeling IN de zaak van zijn vader (draaitafels enzo) en Bart weet ik niet. Yvonne heeft haar paard uiteraard op de manege staan terwijl ze thuis plek genoeg heeft, maar dat is interessant natuurlijk. En Will, sja, Will is Will. Hetzelfde als altijd gebleven.
En over de paarden, ik denk dat de meeste paarden die jij uit die tijd kent, weg zijn. De enige die er van 'vroeger' nog zijn, zijn Haidy, Tap en Bart. De rest is allemaal weg, ze werden ook heel oud. Pasja is nog niet zo heel lang weg, ik denk een jaar, hooguit 2 jaar. Die is echt heel oud geworden.
Nog meer vragen??Ik kan denk ik overal wel antwoord op geven