ik vroeg me af of jullie maneges of pensionstallingen weten in Amsterdam ?..
alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pluutje schreef:Nou ja, als je niet wil zeggen hoeveel je eraan wilt besteden en wat je wilt hebben zal ik maar wat voor je opnoemen..
Waar ik sta/heb gestaan:
Manege de Ruif; www.manegederuif.nl ; 330 euro in de maand, veel faciliteiten en service.
Vredeshoeve; kleine stal, hadden wel altijd een site maar weet niet of die nog bestaat, zal wel even voor je kijken..was toen ik er stond 95 euro kale box huur, ik kwam meestal uit rond de 220 euro per maand(ligt dus aan hoeveel stro je gebruikt en hoeveel je paard eet). Hebben geen binnenbak
Dan zijn er nog maneges in Amstelveen:
Manege Nieuw-Amstelland; hele mooie manege, maar heeft een lange wachtlijst.
De Amsterdamse manege; Hebben wel wat facilieiten maar ik vind het maar niets daar...geloof ik geen website
Verder heb je in Ouderkerk aan de Amstel nog wel wat:
De dingen die Fluffyfox heeft opgenoemd
En er zijn ook wel wat kleine stalletjes te vinden, in de meeste gevallen dus zonder veel luxe, maar dat ligt er dus aan wat je zelf wilt..
Als me nog wat te binnen schiet zal ik het wel erbij zetten.
Pluutje schreef:Ik denk de Ruif...maar weet het niet zeker. Ik woon zelf niet echt in het centrum maar wel er dichtbij, voor mij is de Ruif het dichtsbij. Er stopt ook een bus voor de deur.
De site van Vredeshoeve is trouwens gewoon www.vredeshoeve.nl
En in Oostzaan zit ook nog Taams, maar dat is denk ik niet echt geschikt, is in ieder geval niet dicht bij het centrum.
Maare, ga je verhuizen ofzo? (zomaar een vraag, zie dat je in Drente woont)
Pluutje"]
Hum, dan is alles wel een pittig eindje denk ik...
[/quote]
[quote="Fluffyfox schreef:ja
vanuit het centrum is niks echt handig
behalve de hollandsche, maarja...die nemen geen prive klanten aan
dus dat wordt nog zoeken
Anouar15 schreef:Mijn instructice woont ook in Amsterdam en haar paard staat ergens in de buurt van Diemen. Ben er een keer geweest en het zag er allemaal heel leuk uit, maar zou niet weten hoe het heet. Misschien dat iemand anders het hier kent.