Hello, Ik ga volgend jaar of liever nog eind dit jaar een eigen paard kopen

Groetjes, Daniëlle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
T@nj@ schreef:Ik heb er zo'n 15 jaar gestaan, wat wil je weten?
Het is groot, mijn paard werdt compleet krankjorem en moest in de eenzame opsluiting.
Stalgenoten ken je niet, alleen die in je nabije omgeving.
Veel bakken en facilliteiten ja, maar altijd overvol (niet zo vreemd met 'in mijn tijd' rond de 300 paarden maal minimaal 2 personen per paard)
Wel lekker het bos op stapafstand met een apart pad ernaartoe.
Nadeel dat er nu nog eens een binnenbak met stallen en een compleet restaurant bijgebouwd wordt (heb ik mij laten vertellen) nog meer drukte dus.
Ach, ik heb vele nadelen in mijn hoofd maar heb er wel heel lang gestaan, in mijn geval was het de meest complete en betaalbaarste in de omgeving, heb er best goede herinneringen aan
muiszje schreef:paardenfabriek, ik heb het ene paar keer gezien en ik zou er voor geen goud willen staan, niets personelijks, nietspaardvriendelijk. allemaal op het massale (geld) gericht. als je paard ertussen past a-la, maar ik ken er maar weinig.. trouwens ook lekker al die cerosine-lucht van schiphol.
vikki schreef:En misschien is mijn reukvermogen wel aangetast doordat ik op schiphol (rijk) werk, maar de kerosine ruik ik niet.
Steffi schreef:Ik ook absoluut niet. Ik heb zelfs geen last van de stijgende en dalende vliegtuigen, merk amper dat ze er zijn!Dat denken mensen vaak ook, dat je super veel last hebt van de vliegtuigen daar, ík in iedergeval niet
Dressage19 schreef:Ik zie uit het negatieve bos nu ook wat positieve bomen steken. Wel tegenstrijdig de meningen, het moet je dus maar net bevallen dat het zo grootschalig is? Ik vind de prijzen trouwens best meevallen.
Vraagje: Zijn er op wennekers ook officiele wedstrijden? Dat je 1 keer per maand op de stal zelf kunt starten?