Paardenspullen e.t.c bestellen uit tijdschriften

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Schatjes

Paardenspullen e.t.c bestellen uit tijdschriften

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 17:00

Ik had een vraagje of iemand mij kan helpen aan tijdschriften waaruit je paardrijkleding en diversen kan bestellen. Ik heb eens op internet gezocht maar niet echt iets gevonden. Ik zou het fijn vinden als jullie me er een paar voorbeelden kunnen noemen en waar ik die dan zou kunnen bestellen. OK dan!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:05

ehm.. wat wil je precies bestellen dan? divoza en horselover zijn bladen waar je uit kunt bestellen (bestaan puur uit te koop spullen)
de Paardendrogist is voor voedings supplementen en alles met de gezondheid van je paard.(ook wormenkuren etc)

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 17:16

lowara schreef:
ehm.. wat wil je precies bestellen dan? divoza en horselover zijn bladen waar je uit kunt bestellen (bestaan puur uit te koop spullen)
de Paardendrogist is voor voedings supplementen en alles met de gezondheid van je paard.(ook wormenkuren etc)

Ik zou dus graag paardrijkleding/laarzen en Dekens e.t.c voor paarden willen bestellen, dus ik denk dat Dicoza en Horse lover meer zo'n bladen zijn. voedings supplementen koop ik liever zo met advies erbij. Maar waar kan ik die bladen dan bestellen. Alvast bedankt

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 17:31

Ik heb nu Divoza en horselover besteld via internet. via google heb ik het gevonden. Bedankt en nu maar afwachten welke van de twee bladen de leukste artikelen heeft.