Ik ben al ontzettend lang snel en vaak gestressed. Ben depressief geweest en nog veel meer vervelende dingen. Hiervoor heb ik vaak medicatie geslikt. Omdat ik die rommel niet meer hebben wil,zit ik te denken aan Bach remedie. Ook voor mijn paard zit ik hier weleens aan te denken,vandaar dat ik het even hier bij VMR neerzet. Zijn hier mensen die mij goed kunnen adviseren hoe ik ermee aan het werk kan gaan? Zeker voor het paard vind ik het belangijk dat ik niet zo maar wat aan ga knoeien,dus iedere tip is welkom.
Ferroowtje
Geplaatst: 14-01-05 23:04
Tja ik zou bij iemand langs gaan die er veel vanaf weet (mijn tante doet dat soort dingen maarja die woont in Limburg...). Dan heb je meer kans dat het geod gaat. Maar over het algemeen kan het niet heel veel kwaad dacht ik...
Ferroowtje
Geplaatst: 14-01-05 23:05
*ik kan wel vragen op welke site een aantal mensen wat daarmee werkt vermeldt staat..... Je zou ook via google kunnen zoeken...?
Kayla
Geplaatst: 14-01-05 23:40
www.bachflower.nl Ik zou gewoon eens advies vragen aan iemand die er verstand van heeft, er zijn namelijk veel verschillende soorten en combinaties. De paarden bij ons op stal krijgen het btw ook (bovenstaande site is van eigenaresse stal/paard dat ik rijd).
Tzatzi
Geplaatst: 15-01-05 00:16
In het blad Your Horse heeft in het januari nummer het volgende hierover in gestaan. De auteur (Caroline Putus- homeopaat en NLP adviseur) stelt een mix voor van: Star of Bethlehem: dit zal de slechte ervaring van een schok verminderen (bijv. van het vallen je paard) Honeysuckle: zal je helpen verder te gaan en het verleden achter je te laten. Mimulus: tegen bepaalde angsten (in het voorbeeld artikel ging het over een ruiter die bang was geworden om buiten te rijden) Rock Rose: tegen grote angsten en paniekaanvallen
Boek dat ze adviseert: Back Flower remedies for Horses and Riders door Martin J. Scott/Gael Mariani, gepubliceerd door Kenilworth Press). Ze vertelt dat het rustig adem halen vooral van belang is.
shana
Geplaatst: 15-01-05 08:30
ik heb bachbloesems gebruikt voor een van mijn paarden en het werkte super !
let er wel op dat je de juiste gebruikt , je kan best raad vragen aan iemand die weet welke je moet nemen want als je zelf gaat samenstellen doe je er misschien verkeerde bloesems in
ik geloof heel sterk in bachbloesems , ik zou zeggen probeer het een keer zowel voor jou als je paard