kwpn'er denkt dat hij een shetlander is(eten eten)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

kwpn'er denkt dat hij een shetlander is(eten eten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 21:29

het is echt niet meer normaal hoe vip reageerd als wij er zijn.
van mn ma krijgt hij altijd wat lekkers en na het 'werk' een bak voer.
op het moment is het gewoon zo erg dat hij totaal niet meer op iets anders let dan eten.. Scheve mond normaal kwam hij altijd kroelen, nu let hij niet meer op je als hij weet dat je geen eten hebt.. Boos!
het is zelfs zo erg dat hij 'shetlandneigingen' krijgt, hij gaat onder lintjes door(ja, hij is nu het grootste paard van stal, de eennaargrootste is 1.73 *LOL* ), dat deed hij eergisteren nog toen ik hem aan het longeren was, de bak is nog niet helemaal klaar dus alleen de bovenste draad kan dicht, hup, daar ging vip in galop met zn hoofd laag onder het lintje door, recht naar zn voerbak Clown Boos!
vandaag zette we hem ff in de wei omdat we hem uit gingen mesten, ik heb er heel de tijd bijgestaan mét op een geven moment zelfs een zweep, omdat die lompe knol gewoon door het draad wilde lopen om naar zn eten toe te gaan Boos! (zelfs toen ik zn eten maar in de wei had gegeven in de hoop dat hij minder zou drammen, niet dus..) later dus met de zweep steeds een klap gegeven als hij weer een door de draad heen loop poging deed..

maar wat kan ik er nou aan doen om van vip weer een doodgewone kwpn'er te maken ipv een shetlander *LOL* ??
(aangezien het voer wat hij van ons krijgt een kilo is het wel wat veel om zomaar te laten... hij krijgt nog 3,5 kilo biks overigens van de staleigenaar per dag.. veel ja, maar hij heeft het echt nodig, hij is nu eindelijk wat voller aan het worden ipv een ribbenkast..)