Wat mij opvalt is dat er alleen maar positieve reacties gegeven worden op deze personen..... Ik kan op heel bokt geen enkele negatieve ervaring vinden (oké alleen over de kosten dan
) Zijn ze nu echt zo top of durven de mensen met minder ervaringen niet te reageren?Met andere woorden...... Ik wil graag reacties hebben die niet alleen positief zijn maar ook, als ze er zijn, negatief (als je wil kan je ook een pb sturen)
Even wat achtergond info voor de mensen die willen weten waarom ik het vraag...
Ik twijfel heel erg of ik Gamier wil laten behandelen bij een DA (Pieter Jacobs) en Fysio of dat ik naar Eric of Steffi ga!
Mijn grootse angst zit hem bij Eric en Steffi dat ze komen met een hele waslijst met kwalen en dat ik gelijk de halve homopatische medicijnkast mee krijg. Aangezien je ook het zadel/ hoofdstel/ voer ect mee moet nemen zal hier het 1 en ander ook wel op aan te merken zijn. Puntje bij paaltje moet je een nieuw zadel kopen (is net nieuw en speciaal aangemeten) en op ander voer overstappen.... Begrijp mij niet verkeerd en misschien overtrek ik het allemaal wel maar is het niet zo dat er het meest verdient wordt op de verkoop van producten?
Aan de andere kant ....ze schijnen keien te zijn in het behandelen van rug problemen. Ik wil Gamier zo snel mogelijk van zijn klachten en pijn af laten helpen.
(understatement)
Ik twijfel ook absoluut niet aan zijn kunnen. Het gaat er bij mij om dat hij er dan een Fysio bij moet halen en over Fysio bij paarden hoor ik verschillende verhalen.....
... dat was dus een beetje vreemd.
Hij is van mening dat als er zoveel mensen tevreden zijn ik niet moet twijfelen......