zadel van thorrowgood gaat wat zakken.. tips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

zadel van thorrowgood gaat wat zakken.. tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 19:06

hey! ik heb sinds drie maanden een zadel van thorowgood fish, dit zadel kan je de kussens stellen door er een soort plastic dingen in te plaatsen, of ze eruit te halen dan wordt ie smaller of breder.. nu zitten er middelmatige in, maar mijn pony is wat dik op het moment en nu is er weinig ruimte tussen de schoft en t zadel, kan dit kwaad of zou ik wat moeten veranderen? ik kan het zelf dus verstellen, als het goed is komt er volgende week of de week erop iemand naar kijken maar tot die tijd moet ik dus zo rijden, weet ook niet of dat erg is dat er weinig ruimte tussen zit maar eerder zat er meer ruimte naar mijn idee, ik voel niet egt verschil met rijden, ze is zo wiezo altijd moeilijk over de rug te rijden, maar hoe kan dit zo snel met een zadel? of is ie nu gewoon naar de rug gaan staan? verder ben ik heel blij met t zadel hoor! iemand ervaring tips? als je het zadel niet kent kijk dan ff op www.thorrowgood.nl en dan kijken bij het fish model.. OK dan!