Harrys horse peesbeschermer V2 de luxe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elke86

Harrys horse peesbeschermer V2 de luxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 21:47

Ik was een paar sites aan het afgaan opzoek naar peesbeschermers en ik kwam deze tegen op Piaffe. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze peesbeschermers? Hoe is hun pasvorm? Blijven ze kwa kwaliteit een beetje goed?

Afbeelding

Harrys horse peesbeschermer V2 de luxe (HH332.1545)

Moderne en luxe uitgevoerde peesbeschermer, met een eerste kwaliteit neopreen en kunstvacht voering. Fraai afgewerkte strijklappen die een goede bescherming geven.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:04

de peesbeschermers zijn prima..heb ze ook gehad en waren een goede kopie van de dure veredus.. alleen de strijklappen waren aan de onderkant te lang voor mijn vorige paard en kreeg er wondjes van

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:23

Ik heb ze zonder bont (plaatje is met toch? kan het niet zo goed zien), ik ben er wel tevreden over. Heb ze denk ik iets van 3 maanden en ze zijn nog helemaal heel. Hiervoor had ik BR en daar ging het neopreen van scheuren en dat deel dat om het been gaat en dan op het klittenband gaat liet ineens los, die van HH zien er ook wel wat steviger uit en ik ben benieuwd hoelang ze mee gaan.

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 08:10

Dit zijn inderdaad die met bont
Zo te horen zijn het goede dus dat overtuigd me wel om ze te bestellen Haha!