Ik wil graag op de ponyclub, mag niet van ouders

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien_x

Ik wil graag op de ponyclub, mag niet van ouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 13:46

Heej allemaal,
Ik heb een probleem, ik rijd al een jaar lang op een Heel lief ponytje en ik wil graag op de ponyclub, maar me ouders willen het niet,

wat kan ik doen om ze over te halen het wel te doen,
want ik wil het zoo graag,,

Ik hoop wat van jullie te horen,

Liefs Jolien,

[edit] Titel wat duidelijker gemaakt
Oscar [/edit]

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 13:57

je kan hun de oren van hun lijf zagen Haha!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:45

Je kan ook alle voordelen gaan opnoemen, zodat je ouders wel moeten toegeven dat het goed voor je is om op de ponyclub te gaan. Je leert er immers beter van rijden op je pony. Je maakt veel vrienden met paarden zodat je daarmee samen op buitenrit kan gaan (als je ouders het niet prettig gaan als je alleen gaat tenminste) Het is in verhouding goedkoper als op een manege.
En als je mag dan ga je een week/maand/jaar de afwas doen of de auto wassen ofzo (helpt bij mijn ouders altijd wel goed Schijnheilig )

Hoop dat je er wat aan hebt en dat het mag Pling

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:08

Wat geven je ouders voor reden dat het niet mag dan? Misschien kun je daar een heel goed argument tegen geven..
Moeten ze je erheen brengen? Misschien kun je dan iemand regelen die er samen met jou heen wil, iemand anders die er ook al heen moet ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:43

Ik zou de reden vragen waarom het niet mag.. Je kan ook die mensen van de ponyclub bellen en dan vrage of ze aan je ouders willen uitleggen hoe het zijn werk gaat. Misschien mag het dan wel..

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 14:31