Ik wil graag op de ponyclub, mag niet van ouders

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien_x

Ik wil graag op de ponyclub, mag niet van ouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 13:46

Heej allemaal,
Ik heb een probleem, ik rijd al een jaar lang op een Heel lief ponytje en ik wil graag op de ponyclub, maar me ouders willen het niet,

wat kan ik doen om ze over te halen het wel te doen,
want ik wil het zoo graag,,

Ik hoop wat van jullie te horen,

Liefs Jolien,

[edit] Titel wat duidelijker gemaakt
Oscar [/edit]

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 13:57

je kan hun de oren van hun lijf zagen Haha!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:45

Je kan ook alle voordelen gaan opnoemen, zodat je ouders wel moeten toegeven dat het goed voor je is om op de ponyclub te gaan. Je leert er immers beter van rijden op je pony. Je maakt veel vrienden met paarden zodat je daarmee samen op buitenrit kan gaan (als je ouders het niet prettig gaan als je alleen gaat tenminste) Het is in verhouding goedkoper als op een manege.
En als je mag dan ga je een week/maand/jaar de afwas doen of de auto wassen ofzo (helpt bij mijn ouders altijd wel goed Schijnheilig )

Hoop dat je er wat aan hebt en dat het mag Pling

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:08

Wat geven je ouders voor reden dat het niet mag dan? Misschien kun je daar een heel goed argument tegen geven..
Moeten ze je erheen brengen? Misschien kun je dan iemand regelen die er samen met jou heen wil, iemand anders die er ook al heen moet ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:43

Ik zou de reden vragen waarom het niet mag.. Je kan ook die mensen van de ponyclub bellen en dan vrage of ze aan je ouders willen uitleggen hoe het zijn werk gaat. Misschien mag het dan wel..

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 14:31

dankje allemala voor jullie reacties, Nee weetje wat het is. ik rijd bij de vriendin van mijn broer, en mijn moeder denkt: stel het gaat uit, dan willen ze jou daar niet meer hebben, en ik denk zo ja dat is toch niet waar ik bedoel ze hebben mij zelf gevraagd of ik op die pony wou rijden, en als ik zo zie dan gaat het nog lange lange niet uit met mijn broer en vriendin, maar dat heb ik ook al gezegd maar ze wil het niet, maar ik geef niet op Knipoog

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 14:31

Maar de tips mogen blijven komen hoor !!:P

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:38

Misschien moet je wat meer geduld hebben en er wat minder om vragen ? Knipoog
Ik weet niet hoe vaak je de vraag al gesteld hebt, maar door er telkens weer op terug te komen heb je een grote kans dat ze al "neeeeeee" roept voordat je je vraag hebt kunnen stellen.
Als het bezwaar alleen is dat je moeder bang is dat het uit raakt tussen je broer en zijn vriendin, dan zal de tijd het allemaal wel leren Knipoog
Tip: stel de vraag een beetje anders.
Bijvoorbeeld: Mam, als het volgend jaar nog aan is tussen mijn broer en zijn vriendin, zou je er dan nog eens over na willen denken ?
Grote kans dat het op die manier wel gaat lukken.
Veel succes in elk geval Lachen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:02

Lastig met die broer en die vriendin. Ja, kan kan ook een keer gaan praten en duidelijke afspraken gaan maken(op papier zetten) wat er precies gaat gebeuren en ook als het uit gaat.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:45

Maar de ponnie is zowiezo al niet van jou.
Hoe denkt de eigenaar van de ponnie erover en wat vindt die ervan? Als die het ook een super idee vindt, kan die met je ouders praten. Ook zou ik wel even gaan informeren over de kosten etc. van die kunnen nog wel eens vies tegen vallen.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 19:46

naa de eigennaar weet het eigenlijk nog niet, want ik ga meer met het broertje om die heeft er ook een pony naast staan waar hij op rijd, ik rijd dus eigelnijk op zijn oude pony waar hij dus te klein voor is, maar hij stelt het wel altijd voor van ja als je het zou willen dan zou het wel kunnen enzo , en van mijn vader mag dat ook wel denk ik , dat is het probleem niet,