Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
peeky schreef:Dat laatste zal nu nog even niet lukken, zit namelijk nog 5 weken in het gipsZe krijgt al wel muesli zonder haver, gewone brok, lucerne en peen dus dan is het gewoon rustig afwachten denk ik
Schatjes schreef:Ik hoop dat het snel beter gaat met je been. Beterschap.
Maar toch bedankt
We gaan haar al wel wat longeren in de komende 5 weken. Pas daarna laat ik ook een zadel aanmeten, want als ik dat nu laat doen dan past ie niet meer als ze straks wat is aangekomen. Hij zal sowieso wel bijgevuld moeten worden als ik een tijdje met haar aan het trainen ben dalijk....wel lastig hoor!
rainbow_anne schreef:Bietenpulp is absoluut geen dikmaker, zit haast geen voedingswaarde in
manonnetjoe schreef:Vind dat de meningen erg uiteen lopen bij bietenpulp: de een zegt dat het gewoon maagvulling is en de ander zegt dat het juist goed is. Vind ik echt heel raar, ikzelf gebruik het al dik 8 jaar en ben er tevreden over. Maar laatst zij iemand tegen me dat het gewoon maagvulling was, en dat het zonde van het geld is![]()
Anyway: ik ga niet uit van een soort voer, maar geef er ook nog muesli ,brokken, winterpenen en hooi bij.