Natuurlijk kei fijn enzo omdat hij toch beter moest worden (hoefbevangen).
Maar hij kan dus niet buiten in de wei omdat hij zo onder het stroomdraad door kan lopen ( Blacky is 1.18
) en hij mag eigelijk geen gras (iig zo weinig mogelijk). Ik kom daar ook elke dag en elke dag komt hij wel even in de binnenbak. Vandaag heeft hij een half uurtje in de buitenbak gestaan en laatst een uur....
Vind het gewoon kei jammer dat hij zo weinig buiten kan staan....
Ik zit vaak lang op school dus kan er niet altijd een paar uurtjes bijzijn. Nouja iig is hij kei vervelend, zal ook wel komen doordat hij nu eigelijk de hele dag binnen staat.
Paar weken geleden begon hij vervelend tedoen tegen mij ( wat happen ), ik gaf hem wel eens een klein tikje hoor...
Vandaag was ik het echt zat, longeren lukte niet want hij kwam steeds als een gek op me af (echt dreigend op me af komen), aan de hand meelopen lukte ook haast niet want dan probeerde hij te happen
Daarna liep ik ook weer mee, probeerde hij me te raken met zijn achterbenen, had hem ook al een paar keer weer een tik gegeven...
Maar ophouden? Echt niet
Heb hem echt 2 keer een hele harde tik gegeven, daarna was hij wel iets rustiger.
Maar wat moet ik hier nu aan doen? Snap best dat Blacky zijn eigen gaat vervelen in zijn stal enz. maar ik snap niet waarom hij mij dan wil trappen?
In maart gaat hij waarschijnlijk weer terug naar zijn oude weitje....
Maar hebben jullie misschien tips? Ik ga er zo echt niet meer mee plezier heen
Liefs sun