solocomb

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cirano

Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

solocomb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 21:22

Wie heeft er hier ervaring mee?

Het probleem is dat mijn 2 1/2 jarige ruin héééle dikke manen heeft die langs beide kanten vallen. Manen trekken op de traditionele manier laat hij echt niet toe. Ik moet ze dus knippen met de schaar.

Nog een ander probleem is dat zijn manen altijd naar voren springen. Voor dat ik ze knip maak ik ze goed vochtig met equishine zodat ze mooi stijl naar beneden gaan hangen. Ik knip alles mooi op dezelde lengte (alhoewel mooi Scheve mond ) Maar als zijn manen droog zijn dan springen ze gewoon naar voren (dus dan gaan de manen lekker allemaal naar zijn oren wijzen) en dan moet ik eigenlijk terug met die schaar die manen recht gaan knippen.

Verstaan jullie zo een beetje het probleem Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:37

Dat ze naar voren springen zal je altijd blijven houden.Ik heb ook een Solocomb en Taverno had ook een gedeelte van de manen die naar voren bleven springen.

Dan moet je dat gedeelte gewoon iets langer laten,dan valt hetniet zo ongelijk.Ik zou ze niet nat maken,gewoon droogknippen/snijden.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 10:10

Cindy, heb jij zo'n Solocomb? Indien wel, heb jij de handleiding ook of weet je hoe het te gebruiken?

Indra heeft ook zo'n dikke manen, en een stalgenoot heeft zo'n Solocomb die ik eens mocht lenen. Echter, hij heeft de handleiding niet meer en heeft het zelf nog niet gebruikt. En ik weet dus niet hoe dat ding werkt Haha!