Ik had de oorzaak ook snel door... Winette is een muur poeper...
Ik weet niet wat het is, volgens mij is het die stal (union deed het ook, nu in de andere stal niet meer). Merrie plant haar kont echt tegen de muur, staart op de rug, en poepen maar... Met het gevolg dat heel haar kont onderzit en haar kling...
Nu kom ik maar 2 maal per week, zien de meiden het niet zitten om haar achterkant te schrobben (nog niet het vertrouwen), en dus de dagen dat ik kom zit het gewoon vreselijk aan gekoekt... Haar Kling is wel makkelijk schoon te maken nog, nat sponsje/doekje/babydoekje... Maar aan de zijkanten, haar billen, zijn een stuk moeilijker...
Nu pak ik een schuur spons, maak ik die vochtig, en schuur het eigenlijk best hardnekkig eraf
Of ik pak een koeienborstel (met vreselijk harde haren) en probeer het voorzichtig los te krijgen... Maar dat is nog best een klusje dat los te krijgen. Nu heb ik niet het idee dat het pijnlijk is, of dat mevrouw het vreselijk vind, maar ook echt fijn lijkt het me ook niet... Heeft iemand een betere en 'zachtere' manier dat vast gekoekte harnekkige strontvuil van haar billen te verwijderen?
) lijn hebt?