Wintec Isabell Werth DR cair system

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Wintec Isabell Werth DR cair system

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 18:32

Ik wil graag dit zadel gaan kopen. Wie heeft er ervaring met dit zadel??

Het is niet het zelfde zadel als de Wintec Cair Pro DR(ook gemaakt ism Isabel Werth). Het zadel van isabell werth cair heeft een diepere zit.

Als je niet begrijpt welk zadel ik bedoel kan je op divoza kijken. Ik kan er momenteel geen foto's opzetten dus als iemand dat voor mij zou willen doen!! Graag!

Groetjes Mirjam

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:30

Ik heb het zadel nu bijna 2 jaar. Ben er tevreden over, in zoverre, je hebt een Wintec (wel de chique versie maar toch) Voor mijn schimmel heb ik een Stubben laten maken, het idee erachter was dat mijn schim ws langer mee zou gaan dan mijn grote bruine (arthrose) inmiddels is dat idee bijgesteld omdat het hartstikke goed gaat (gelukkig)+ dat ik dan de goedkopere wintec op termijn, kan laten aanpassen als 1e zadel voor mijn veulen.
Ik rij bijna elke dag op beide paarden, en na 2 jaar moet ik zeggen dat de wintec (ook pro I.W. overigens) nog steeds geen slijtage vertoont.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 20:05

Mist schreef:
Ik heb het zadel nu bijna 2 jaar. Ben er tevreden over, in zoverre, je hebt een Wintec (wel de chique versie maar toch) Voor mijn schimmel heb ik een Stubben laten maken, het idee erachter was dat mijn schim ws langer mee zou gaan dan mijn grote bruine (arthrose) inmiddels is dat idee bijgesteld omdat het hartstikke goed gaat (gelukkig)+ dat ik dan de goedkopere wintec op termijn, kan laten aanpassen als 1e zadel voor mijn veulen.
Ik rij bijna elke dag op beide paarden, en na 2 jaar moet ik zeggen dat de wintec (ook pro I.W. overigens) nog steeds geen slijtage vertoont.

Bedankt voor je antwoord OK dan! Zitten er bij het zadel nog kunststof beugelriemen?of is deze versie al zo nieuw dat er leren op zitten?

Ik rijd nu op een 500, ook een heerlijk zadel, maar ik wil graag iets luxer gaan proberen...hij is 950 incl. Vind het best nog wel een duur zadel voor mijn doen Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 20:11

Voor de mensen die mij niet begrijpen, het verschil tussen de twee zadels:

Dit is de Pro

Afbeelding

En dit is het zadel wat ik wil kopen:

Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 20:54

Verder niemand???

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:02

Ik heb het zadel ook nu precies een jaar.
Ik vind het echt een geweldig zadel, je moet wel even wennen aan de hoge lepel achter Haha!
Ik heb kunstof beugelriemen eraan zitten.

Het zadel rijd echt geweldig fijn , ik vind het een echte aanrader OK dan!