heey .,, ik ben heel erg geintresseerd in de rensport en zou niets liever willen dan dat te doen.,, ik weet natuurlijk dat je laag moet beginnen maar ik hebgeen idee hoe ik in contact moet komen met stallen bij mij in de buurt bv.,, ik woon in hoorn (NH) weet iemand hoe je in contact komt?? gr inge
WendyBZ
Geplaatst: 12-01-05 16:13
Gewoon heengaan en vragen. Je kan het ook op Duinidgt proberen; er zijn in maart weer rennen. Jockey_my hier op bokt werkt op een renstal in Boxmeer, misschien dat die meer weet. Ik ben meer van de dravers
Barvrouwke
Geplaatst: 12-01-05 16:31
aanbellen Nee, wat wil je eraan doen? Wil je er in je vrije tijd werken? Op Aeqor.nl staan stagebedrijven aangeboden, misschien kan je daar eens zoeken naar een renstal, en daarheen bellen? suc6
Fredt
Geplaatst: 12-01-05 16:35
Om met de rensport in aanraking te komen, kan je inderdaad het beste laag beginnen. Vaak begin je als een stalhulpje daar. Je zou je kunnen aanbieden als stalhulpje dus.
muiszje
Geplaatst: 12-01-05 18:01
gewoon mailen met duindigt, ze helpen je graag verder.. heb ik ook gedaan en kreeg erg leuk bericht terug, maar uiteindelijk heb ik daar niets mee gedaan. (stom!)
piggeljay
Geplaatst: 12-01-05 18:22
in alkmaar is een drafbaan, ik heb ook een jaar in de dravers gezeten, maar voelde me in het wereldje niet helemaal thuis. ga naar die drafbaan en probeer daar contact te krijgen met trainers,( te herkennenen aan de reclame overalls) en stel daar je vragen. het zijn over het algemeen hele aardige mensen hoor, die graag willen helpen. gewoon brutaal zijn en er op af stappen, moet jij eens kijken hoe snel je ergens op stal kan komen kijken
WendyBZ
Geplaatst: 12-01-05 18:24
Ze wil naar een renstal Daar heb je weinig kans op in Alkmaar, aangezien daar alleen maar dravers lopen. Stel je vraag anders eens op het forum van www.nakoersen.nl daar zitten ook wel wat mensen uit de rensport.