Belangrijkste Titel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mirie1

Belangrijkste Titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 10:42

Hoi..

Wat is jullie het mooiste wat jullie over komen is met wedstrijden rijden, zoals belangrijke overwininngen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:51

het mooiste dat mij is overkomen de aankoop van Lucky..en hoe de uitslag ook mag iotkomen zijn eerste wedstrijdje in Maart..

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:52

Niet echt iets belangrijks, maar ik vond het wel leuk dat ik de rubriek won, waarin een internationale amazone ook met 2 paarden meedeed.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:24

Nederlands Kampioen met het tandem, terwijl onze pony's pas voor de 3de keer in het tandem liepen!

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:57

Ik ben heel blij dat ik met Oscar in de Z1 ben gekomen, en verder vind ik het jammer dat ik nou 3X reservekampioen ben geweest van Drenthe.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:43

Heb nog niet veel wedstrijdervaring(rij ook maar negen keer op een jaar) en geen uitmuntend dressuurpaard, dus echt topprestaties kan ik niet om mijn lijstje zetten.

waar ik wel trots op ben, is dat ik met mijn merrie, waarvan iedereen me jaren geleden voor gek verklaarde omdat ze met haar neus in de lucht liep en totaal geen dressuuruitstraling had en ze dachten dat dit paard niet eens uit de B zou komen, ik nu in L2 rij, beter dan ik ooit had kunnen hopen, en zelfs enkele van die 'grote kleppen' heb voorbijgestoken, die nu nog altijd met hun jong paard in L1 sukkelen Haha!

En de leukste wedstrijd vond ik het provinciale kampioenschap toen ik nog B2 reed, al vond ik het op dat moment minder plezierig Haha!
Heel de maand naar dat kampioenschap toegetraind, het jaar daarvoor reed ik B1 en was het wat tegengevallen, dus ik wou nu zeker beter doen. De dag zelfs alles perfect in orde, paard goed ingereden, liep de laatste vijf minuten voor ik de ring in moest behoorlijk netjes, dus ik was er dit keer echt gerust in.
Ik kom de ring binnen, groet, en begin mijn proef de rijden. Nu was dit de ring die juist aan het einde lag van het terrein. En nog geen vijftig meter verder was er juist een spoorweg. En ja hoor, de hele namiddag geen enkele trein langs.. maar juist als ik in de ring mijn proef aan het rijden ben, komt die *#@trein langs Haha! Haha!

Mijn paard, nog nooit een trein gezien en ze was nog juist bij de A en met haar gezicht ernaar toe, recht omghoog, volledig van de kaart, en ik maar even de been erin en doorrijden. De eerste twee proeven waren nog wat wankel, maar daarna herpakte ze zich terug en reed ik maar gewoon de proef door. Maar wel de hele tijd met "sh*t sh*t sh*t, stomme trein" in mijn achterhoofd Haha! . Ik was zo zeker die dag, ik had al andere zien rijden waarvan ik dacht dat ik met mijn 'eenvoudige' merrie er niet tegen kon opboksen, en nu ik zo'n fout had in mijn proef dacht ik dat ik het echt wel kon schudden, al dat werk op niets geweest...

Ik heel lastig na de proef(niet op mijn paard geen paniek Haha! ) en dacht dat ik wel weer ergens middenmoot of achteraan zou eindigen...
Tot ik mijn resultaat terugkreeg. 184 punten en een derde plaats Haha! ik dacht eerst dat het een grapje was of dat ze me de verkeerde coupon hadden teruggegeven, maar nee, het was echt zo Haha! dus eind goed, al goed Haha!

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:46

Dat mijn merrie, die eigenlijk slachtwaardig was qua uiterlijk en gedrag, een eerste premie behaalde afgelopen zomer op exterieur en ik eigenlijk nog nooit zo'n leuk, lief en sociaal mormel heb gehad!!! Dus onze zomer kon niet meer stuk!!