Kieffer zadel > scheef zadel?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Kieffer zadel > scheef zadel?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 19:48

ik kan waarschijnlijk aan een dressuurzadel komen, dit is een Kieffer, maar ik hoorde van iemand dat Kieffer zadels nog wel een scheef zijn. Dit heb ik al vaker gehoord dus k geloof t wel, maar is hier iets aan te doen en is het schadelijk voor je paard?
Ik hoef geen reacties van Ja kiefferzadels zijn prut Of Owwww mijn Kiefferzadel is zo geweldig, dit geloof k best maar het doet er niet egt toen, t gaat er mij erom dat ik een goed passend en fijn zittend zadel heb, en of dit dan een Kieffer, Passier, Stubben of Wintec is interesseert me echt voor geen meter!
Dus graag alleen een beetje serieuze reacties!! Lachen

olgamaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:58

ik denk dat je het zadel gewoon even moet bekijken als het echt scheef is zou k er niet aan beginnen! Of door een goede zadelmaker eerst na laten kijken.
Maar of alle kieffers scheef zijn dat vind ik een beetje een rare bewering ze worden goed verkocht en zijn populair
Ik heb ook een scheef zadel(merk) en heb er mijn pony kreupel mee gereden en hem heel veel rugpijn bezorgd .
Het lag aan het leer om de kussens bij een kussen rekte het meer uit na gebruik en zo werden de kussens ongelijk dat heb ik laten maken koste me 100 euro .
Maar de kans dat het weer gebeurd is groot dus heb het netjes in de kast gelegd zonde eigenlijk maar verkopen wil ik niet wil het niet op mijn geweten hebben dat er een paard schade aan over houd.
Ik zou er goed over nadenken ik hoop dat je hier iets aan hebt Knipoog