Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mist schreef:Na (eindelijk) een paar lessen gezien te hebben op deze opleiding, en de manier waarop de paarden los- gereden worden (NOT) + de lessen gezien te hebben, besloten ze het paard daar geen minuut langer te laten staan!
Ik rijd mijn paard altijd minimaal 10 minuten los... KissMeQuick schreef:Maar daar ben je toch zelf bij ofniet...Ik rijd mijn paard altijd minimaal 10 minuten los...
Mist schreef:nee daar ben je niet zelf bij als je het paard in goed vertrouwen meegeeft aan iemand die de opleiding gaat volgen in Deurne, een opleiding die de "creme de la creme" hoort te zijn. En die vervolgens paardrijdend ned. les gaat geven op dezelfde manier

KissMeQuick schreef:Ik wil misschien een opleiding in Deurne gaan doen, kan je dan altijd je eigen paard mee nemen, en wat zijn dan de extra kosten??
maar ach ja, ik zie mezelf misschien ook nog wel op deurne zitten
xx_Irisje schreef:zoals stalleke zegt: heel veel stallen gaat dit zo, paarden kunnen niet veel naar buiten, en staan veel op stal, dat is de hedendaagse paardenwereld, tenminste wel als je over zulke getallen met paarden praat.