WIE KENT DEZE PONY?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poofje

WIE KENT DEZE PONY?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 15:17

Hoihoi allemaal!

Wij hebben nu al zo'n 10 jaar een super lieve shetlander. Hij is echt een engel. Hij is nu al ongeveer in de 30 jaar oud en ik vraag me af waar hij vandaan komt, wat zijn verleden is. Het is echt een schatje, veel kinderen (waaronder ik) hebben op hem leren rijden of weer vertrouwen gekregen door hem. Hier een beschrijving:
Naam: Jordy
Geslacht: Ruin
Kleur: Bont (bruin/wit)
Aftekening: hij heeft een bles op zijn hoofd en zijn staart heeft allerlei kleuren.
Hoogte: hij is ongeveer 1.12 m hoog
Het is verder een echte snoepkont en van knuffelen houdt hij niet zo (hoe knuffelig hij er ook uit ziet). Jordy is heel makkelijk te rijden, hij reageert op de lichtste been en teugel hulpen.
Verder weet ik alleen dat hij voordat hij bij ons terecht is gekomen in Cabauw heeft gestaan. Ook heeft hij een poosje op de manege de monarchiste in lopik gestaan, daar kende ook veel mensen hem omdat het zo'n lieverd is. OK dan!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die hem kennen en weten wat zijn verleden is. We hebben wel zijn entingspaspoort maar daar staat niet meer informatie in dan ik hier heb neergezet.
Ik hoop dat er iemand is die me meer kan vertellen! Lachen
Groetjes

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:18

Het zou wel handiger en makkelijker zijn om te herkennen als er misschien foto's bijstaan ...

Poofje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 16:45

jah dat snap k .. k ben nog ff aan t kijke hoe k dat allemaal moet doen;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:46

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:40

Zie de link van xkatleentjex, hier een slotje.