intresse in 2dehands pikeur TITIUM helm?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

intresse in 2dehands pikeur TITIUM helm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:29

Dat is even de vraag.

vriendin van me stopt met rijden en heeft nog een bijna nieuwe pikeur helm TITIUM met een zilveren streep.

de maat weet ik niet en volgens mij is ie zwart, maar zou ook blauw kunnen zijn.

helm ziet er echt nog super uit.

nieuwwaarde van deze helm zit rond de 395 euro.

wat zou ik voor deze helm kunnen vragen en is er uberhaupt intresse voor zoiets?

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:32

ik denk dat er wel intresse voor is, ik zie ze tegenwoordig veel vaker, (en ja, dan ook de echte pikeur..) en als iemand zo een cap voor minder kan krijgen, zeker.
handig is wel dat je even achter de precieze maat aangaat.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:33

Daar is wel interesse voor hoor! Waarbij de vraagprijs natuurlijk afhangt van de staat van de helm; is ie bijvoorbeeld eens gevallen, of is de ruiter ermee gevallen, veel gebruikt of weinig gebruikt. enz. enz.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:36

interesse hier!!!! pb me de vraagprijs en foto aub????

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:44

Hahaha, doe mij ook maar zo'n pbtje btw..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:51

met de helm zelf is nooit iets gebeurt, ziet er super uit.
Als ze hem een keer of 10 op gehad heeft dan is het veel. ik zie haar waarschijnlijk pas weer van het weekend op stal want haar dier wordt nu ook door andere mensen gereden.

ik zal dan meteen vragen naar de kleur en de maat.

maar ik weet 100% zeker dat ze er niet mee gevallen is en dat de helm zelf ook nooit gevallen.

vraagprijs heb ik nog niet dames, jullie kunnen mij ook een pb sturen met wat jullie bieden.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:53

Dit verzand nogal in een 'Eenmaal, andermaal' topic. Aangezien je geen spullen van anderen mag aanbieden op EA, raad ik je vriendin aan de helm op haar account aan te bieden. Je weet nu in ieder geval dat er interesse voor is Knipoog .