thuisparty ruiterspullen brabant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ghisje

thuisparty ruiterspullen brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 13:14

nadat ik het berichtje zag van Mexx2, die dit in zeeland doet zijn wij enthousiast geworden.
Nu zijn wij opzoek naar iemand die thuisparty's geeft met paardenspullen in Brabant . Wie kan ons helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:38

ik zoek ook iemand uit brabant, lijkt me erg leuk

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:05

neem eens contact op met gijsenkim, die zit dan niet in brabant, maar wil ook naar ons (werkendam) komen, en raamsdonkveer is dan maar een klein stukje verder

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:20

waarom organiseer je t zelf niet? je hebt al iemand die je uit kan leggen hoe en wat, tsja iemand in Brabant moet toech de eerste zijn (en ik weet wel n goede detailhandels zaak)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:02

Wat een ontzettend leuk idee!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:01

lijkt me leuk.... geeft niemand zoiets in de buurt van hoek van holland???

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 06:27

Carolinef schreef:
waarom organiseer je t zelf niet? je hebt al iemand die je uit kan leggen hoe en wat, tsja iemand in Brabant moet toech de eerste zijn (en ik weet wel n goede detailhandels zaak)

lijkt me erg leuk om zelf te gaan doen, maar ben bang dat ik het moeilijk kan combineren met mijn werk en Jacks. Maar zodra ik meer tijd krijg zal ik het gelijk laten weten.

Eerst maar eens proberen bij Gijsenkim of misschien toch Mexx2 een keer heel lief aankijken Knipoog

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 06:28

Carolinef schreef:

lijkt me erg leuk om zelf te gaan doen, maar ben bang dat ik het moeilijk kan combineren met mijn werk en Jacks. Maar zodra ik meer tijd krijg zal ik het gelijk laten weten.

Eerst maar eens proberen bij Gijsenkim of misschien toch Mexx2 een keer heel lief aankijken Knipoog

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 06:37

zelf doen lijkt me erg leuk, maar heb daar helaas te weinig tijd voor ( werk fullltime, eigen huis en Jacks) Maar het zou een goede optie zijn om minder te gaan werken.

Ga eerst Gijsenkim vragen of mexx2 heel lief aankijken