Voordelen niet verzekeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten80

Voordelen niet verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 10:02

Ik zit erover te denken mijn paard te verzekeren. Wat vinden jullie dat de voordelen zijn van niet verzekeren?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:18

Geld uitsparen. Maar dan praat ik over mijn specifieke situatie: ongeveer 200 euro ziektekosten gehad voor mijn pony in ruim tien jaar! Wij hadden dus geluk, want voor dat geld had ik mijn pony niet eens kunnen verzekeren! Haha!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:20

Een voordeel is dat je geld uit kan sparen als het meezit en dat je zelf de beslissing kan nemen om het paard in te laten slapen als dat nodig is. Anders zit je met de ellende dat het paard eerst afgekeurd moet worden door de verzekering.

Eén paard is op het moment verzekerd maar de rest niet. Ik heb zoveel toestanden gehad met de verzekering toen mijn andere paarden ziek werden, daar heb ik geen zin meer in.
Door te sparen kan je de grote klappen meestal wel opvangen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 12:49

Eind oktober heb je ook veel topics geopend over verzekeren. Dat was toen omdat je onderzoek wilde doen onder paardeneigenaren. Kun je daar je informatie niet uithalen?

Maarten80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 13:12

Toen had ik al veel informatie. Ik had toen gevraagd naar reden om wel te verzekeren. Redenen om niet te verzekeren heb ik niet gevraagd. Vandaar dit bericht.