'Troep' in zaagsel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KellyenXena

'Troep' in zaagsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 23:34

Niet goed wordt ik ervan..
Al die troep wat er tussen het zaagsel zit, snoeppapier,kartonnetjes,plastic en zelfs hele werkroosters, blokjes hout...
Pas een paard op stal met een spijker compleet door de hoefbal heen,kwam er ergens in de kootholte weer uit..Hoewel het niet perce uit het zaagsel hoeft te komen,lijkt het wel aannemelijk.

Vorige week ook al troep tussen de luzerne vandaag gevist,wat een geluk gehad zeg..Een dekseltje van een blik,behoorlijk scherp,ik wil niet weten wat er was gebeurd als dat was opgegeten Scheve mond

Ben benieuwd of wij nu de enigen zijn die hier last van hebben,of zijn er meer?

Ook meteen maar een waarschuwing,check de luzerne ook na! Dat dekseltje gaat richting leverancier..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:39

Waar haal je het vandaan? Zou daar de mensen eens erop aanspreken...

Zaagsel haal ik bij de Boerenbond, en ziet er gewoon netjes uit. Troep uit de luzerne klinkt niet goed... Doet me denken alsof het bermhooi is zeg maar, dat het van een perceel komt wat langs een weg ligt. Anders komt die zooi er ook niet in...

jockeyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:47

zouw er mee oppassen als het echt uit het berm komt is de kans misschien groot dat er jacobskruiskruid. tussen zit. wat dodelijk kan zijn voor paarden. wil je niet bang maken ofzo maar ik dacht ik zeg het even.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:23

Klacht indienen. Staat er geen consumentenservicenummer op je verpakkingszak?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:43

Een stuk hout en een roestige spijker in de Pavo Slobber is ook fijn

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:25

Het klinkt alsof je je zaagsel bij een houtzagerij gaat halen. Lachen Ik spreek uit ervaring (vroeger -bij mijn verzorgpony- gingen we zelf zaagsel/schaafsel rapen bij de houtzagerij) en herken het wel.

Als je zelf zaagsel gaat halen bij een houtzagerij let er dan op dat je geen rood zaagsel krijgt. Dat zaagsel is vaak afkomstig van tropisch hardhout (op zich al een reden om het te gebruiken) en bovendien giftig kan zijn. Zaagsel van een houtzagerij is vaak ook nog heel fijn en dus heel stoffig, wat slecht is voor de luchtwegen van mens en dier.

Ik zou de leverancier van het zaagsel op de hoogte stellen van je klachten en van de gevonden voorwerpen met hun mogelijke gevolgen.

Ook troep in het hooi klinkt (helaas) bekend. Bermhooi bevat veel onkruid en daarbij ook rommel: patatbakjes, halve blikjes met scherpe randjes en dergelijke. Ongeschikt als diervoeder.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:52

Nou, ook bij ons (A-merk) krullen vind ik dingen die er niet in thuishoren, idd werkroosters, plastic en dergelijken. Gelukkig nog niks gevaarlijks. Hooien doen we zelf, daar zit dus niks in.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:20

Als je rommel in een A-merk krullen vindt, dan ga je zeker toch terug? Hoe kan dat, want het hoort toch te worden gezeefd om het stofvrij te maken?!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 11:13

Aangezien het zaagsel nu op is,wordt het binnenkort weer geleverd.Kan ik meteen die man erop aanspreken..Vind het een beetje onzin om hier nu het merk te gaan noemen,maar erg onbekend is deze niet..Evenals de luzerne.

Citaat:
Een stuk hout en een roestige spijker in de Pavo Slobber is ook fijn

Bloos!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 12:23

Het ergste is nog dat ik terug ging naar de winkel om een nieuwe zak (er was wel al ongeveer een kwart uit voordat ik die zooi tegen kwam) en dat een of ander broekie begon met "Ja dat kan iedereen wel zeggen natuurlijk..."
Gelukkig werd die actie onderschept en kreeg ik een nieuwe zak mee van de bedrijfsleiders met excuses.