Ik ga nu binnenkort beginnen met Diploma B van KNHS, A heb ik niet hoeven doen omdat ik op L-niveau reed en binnen de leeftijden zat. Maar wat is het programma? Op de oude site van de KNHS kon ik het zo vinden, maar bij die nieuwe site niet... Weet niet precies of dat diploma een speciale naam heeft, weet alleen dat er van tevoren nog een veulendiploma aan vooraf kan gaan,voor de allerkleinste, dan A, dan B en uiteindelijk C, hetlaatste. Weet iemand wat de praktijk inhoudt van diploma A en diploma B?
secricible
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-05 21:32
niemand enig idee?
Exit13
Geplaatst: 12-01-05 23:19
Ik moest m'n B diploma halen om op de manege in de B te mogen starten, daarvoor moest je B7 rijden (minstens 130 punten geloof ik) en daarna wat simpele vragen beantwoorden over bouw van het paard of onderdelen zadel/hoofdstel.
azriM
Geplaatst: 12-01-05 23:23
bij ons is het zo dat de a-tjes minimaal volgens mij 130 punten moeten halen, en je moet een keer op en afstijgen enzo. Bij de B moet je 60 cm springen en een proefje rijden, de specifieke eisen weet ik daar niet van. Ik moet wel A doen omdat ik B rijd met Insley, en tis moeilijk .