Wat moet ik doen?!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GHIS_1990

Wat moet ik doen?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 21:43

hay hay, vandaag werd ik even gebeld door een mede-stalgenoot ...alleen niet echt wat je noemt leuk nieuws, ze ging me paardje binnen zetten, maar ja halster ligt ergens op het land, waarschijnlijk weer afgegooit ofsow Bloos! en een scheur van zeker 30 centimeter in haar dek Boos! er zaten al veel meer scheuren in maar die heb ik genaaid, maar ik blijf dus naaien zo Verward , ze krijgt morgen nu dus een winterdeken om...niet zo heel dik, minder dan 200 gram vulling geloof ik Bloos weet ik niet meer, maar ik weet niet of dat te warm voor haar is. Ze zweet best wel snel dus zal ik haar scheren of niet? Ik heb nu namelijk even geen geld om een nieuwe regendeken te kopen...dus wat zal ik doen? Scheren of weer dat deken naaien wat eigelijk niet meer op alle plekken waterdicht is?

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 21:58

Wat voor deken lag er eerst op?? Als het een gewone regendeken is, dan zou ik haar gewoon zonder deken naar buiten gooien. Ik zou d'r in ieder geval niet scheren. dan zal je alsnog een andere deken moeten kopen, want een deken van 200 gram of minder is dan veels te dun.

GHIS_1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 22:01

Er lag eerst een gewone regendeken op. Maar met rijden zweet ze echt zo snel, en ik krijg er dan ook niet meer droog. Maar anders kan ik haar ook gewoon volgend jaar scheren, dat ik het dit jaar nog zo laat en der regendeken gewoon weer ga naaien, of een nieuwe koop, misschien mag ik wel even wat centjes van me ma lenen! Lachen