Tips gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 19:42

Ik ga deze week nog mijn shet hengstje scheren. Het word de eerste keer dat ik een pony scheer, op een paar beentjes op school na dan.

Tips zijn welkom

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:20

Het is denk ik wel ff handig als je vraagt aan iemand die het al kan, om te vragen om te helpen, of te kijken, of je het goed doet....
En verder: Ik weet niet of je pony het gewend is, maar als hij het nog niet gewend is, dan zou ik hem eerst ff niet vast zetten, om te kijken of hij het niet te eng vind, voordat hij gaat hangen....

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 20:22

Ik zou hulp krijgen maar diegene is op concours in Duitsland. Dus ik zal het helaas zelf moeten doen. Ik heb hem al aan een tondeuse laten wennen. Hij vind het raar en spannend maar gedraagd zich netjes. Toch inderdaad voor de zekerheid houd iemand hem eerst even vast voordat ik hem vast zet. Ik heb in ieder geval iemand erbij.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:47

Zorg dat je pony echt schoon is (wassen dus!). Dit om de messen te sparen. Het wordt ook mooier.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 20:51

Ik heb geen stromend water. Dan moet ik het met emmers doen. De pomp word altijd afgesloten in de winter. Kan ik niet gewoon alleen de vieze plekken doen met een spons.