Nou, de titel zegt het al...wat zijn de mogelijkheden voor een nieuwe laag op een polyester trailer? laten spuiten kan natuurlijk, maar dat kost een fortuin en als het even kan dan doe ik het liever zelf....iemand?
EmMetjes
Geplaatst: 10-01-05 15:58
Wij hebben ook een polyester trailer (3 jaar oude Atec Regency) maar krijgen het niet echt mooi meer als het eenmaal dof is geworden. Waxen met zo'n machine die ze ook bij het poetsen van auto's gebruiken wil nog wel een beetje helpen. Helaas is dit het nadeel van polyester.
peeky
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-05 18:24
nou, de beschermlaag is er gewoon af, dus het is niet een kwestie van mooi voor het oog, maar voor behoud van de trailer. hout kun je beitsen met een ander kleurtje, heb je ook niet zo'n mogelijkheid bij polyester?
Ipsilonka
Geplaatst: 10-01-05 18:28
Ik denk dat je wel zelf een verfsysteem kan breien maar dat wordt nooit zo mooi als dat het gespoten word. Waar je voor polyester verf systemen heen zou kunnen gaan is een watersport winkel. Daar hebben ze meer ervaring met polyester systemen (werkt in principe hetzelfde als bootjes). Dus probeer dat eens om na te vragen.
peeky
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-05 22:24
ja dat is wel een idee ik zal eens even na gaan vragen....had trouwens verwacht dat er hier op bokt wel meer mensen zouden zijn die hier wat vanaf zouden weten?
Kyona
Geplaatst: 11-01-05 19:44
Yep, zou het even vragen bij een botenwinkel of bij trailerbedrijf. Bijv. Van Hooff die zijn super aardig en hebben wellicht ook een tip!?