Ik rijd naast mijn eigen pony wel eens op een fjord van iemand anders.
Met die man ben ik laatst meegeweest naar Belgie, waar hij bij iemand een fjordenveulen gaat bestellen. Was een superleuke man, met goed verzorgde fjorden. Daat gaat het eigenlijk ook niet om, maar die man heeft al lang geleden een fjordenclubje opgericht. Op zondagmorgen krijgen ze les van een goede instructeur voor (geloof het of niet) E 1,50
In de kantine boven de binnenbak is een gezellige kantine waar je voor 1 euro vlaai en koffie mag pakken
De dochter van die man rijd nog niet zo lang en heeft nog niet z'on vertrouwen in haar fjord, Tasha. Nou rij ik Tasha meestal eerst en dan kruipt Ilona erop. Nou mag ik met Tasha daar gaan lessen als ik wil.
Dat lijkt me echt superleuk, het is een leuke groep daar, ze springen, dressuren, doen tochten en concourtjes etc.
Maar ik wil het liefste met mijn pony gaan lessen, maar dat is dus geen fjord. Ik rij met mijn pony geen wedstrijden ofzo en dat ben ik ook niet van plan, ook met Tasha niet dus...Met mijn paardje rij ik meestal buiten en soms wat dressuurmatig op een veldje. maar het lijkt me leuk om samen met mijn pony wat serieuzer aan de gang te gaan
Wat zal ik doen?