Les volgen op andere pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LittleKathy

Les volgen op andere pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 12:18

Ik ben over het volgende aan het twijfelen:

Ik rijd naast mijn eigen pony wel eens op een fjord van iemand anders.
Met die man ben ik laatst meegeweest naar Belgie, waar hij bij iemand een fjordenveulen gaat bestellen. Was een superleuke man, met goed verzorgde fjorden. Daat gaat het eigenlijk ook niet om, maar die man heeft al lang geleden een fjordenclubje opgericht. Op zondagmorgen krijgen ze les van een goede instructeur voor (geloof het of niet) E 1,50
In de kantine boven de binnenbak is een gezellige kantine waar je voor 1 euro vlaai en koffie mag pakken Vork

De dochter van die man rijd nog niet zo lang en heeft nog niet z'on vertrouwen in haar fjord, Tasha. Nou rij ik Tasha meestal eerst en dan kruipt Ilona erop. Nou mag ik met Tasha daar gaan lessen als ik wil.
Dat lijkt me echt superleuk, het is een leuke groep daar, ze springen, dressuren, doen tochten en concourtjes etc.

Maar ik wil het liefste met mijn pony gaan lessen, maar dat is dus geen fjord. Ik rij met mijn pony geen wedstrijden ofzo en dat ben ik ook niet van plan, ook met Tasha niet dus...Met mijn paardje rij ik meestal buiten en soms wat dressuurmatig op een veldje. maar het lijkt me leuk om samen met mijn pony wat serieuzer aan de gang te gaan Schijnheilig

Wat zal ik doen?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:43

Een goede instructeur kan jou met die Fjord dingen leren waar je op je eigen pony ook wat aan hebt.
Als ik voor een dergelijk bedrag goed les zou kunnen krijgen, dan zou ik daar niet eens over twijfelen maar het gelijk doen. Van les nemen wordt je nooit dommer, willekeurig welk paard je op dat moment rijdt.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 14:02

Je hebt gelijk OK dan!

Tarron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:30

het klinkt allemaal goed als de les ook goed is zou ik het zeker doen.
verschillende paarden en pony's rijden is heel leerzaam.
dat dat kan voor dat geld is echt waanzinnig

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 14:42

Echt he?