Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gouda schreef:Ik zou ze eerst opbellen en dan vragen of ze het op prijs stellen. Misschien zijn ze er mee geholpen misschien niet. Maar zomaar iemands paard te koop aanbieden neezou ik niet doen.
, ik zou ze daar dan ook maar eerst eens van op de hoogte brengen misschien willen ze hem dan zoiezo wel verkopen
, hoe zou jij het vinden als iemad dat met jou paard zou doen
. Ga eerst eens met die eigenaren praten, misschien hebben ze wel een rede waarom ze hem niet verkopen, of misschien zijn ze het juist wel van plan. Maar ga niet zomaar iemand z'n paard te koop aan bieden
Leone schreef:Dit vind ik een betere optie ja... (als ik mijn paard op het internet tegen zou komen... weet ik niet wat ik zou doen weet wel dat ik heel erg kwaad zou zijn al is het met alle goede bedoelingen gedaan.
en begrijp ik het nou goed dat de eigenaren zelf nog niet eens weten dat zijn hoofdstel en zadel gestolen zijn, ik zou ze daar dan ook maar eerst eens van op de hoogte brengen misschien willen ze hem dan zoiezo wel verkopen
. Dat was hun enige reactie.