Prijsvraag voor nieuw Real Relief product

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rixke

Prijsvraag voor nieuw Real Relief product

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 07:47

hallo forummers,
afgelopen jaar heb ik me bezig gehouden met het ontwikkelen van een nieuw product en ik wil dit product in maart op de markt zetten.
Ik heb alleen nog geen " pakkende" naam voor het product en wil hiervoor jullie hulp inroepen.
Het product is een spray tegen zomer eczeem maar het doet meer dan alleen jeuk wegnemen, het werkt ook erg huidherstellend dus kan ook worden toegepast bij schaafwondjes en andere oppervlakkige huidaandoeningen.
De naam moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
het moet lekker klinken in combinatie met de merknaam" real relief"
het moet nederlands zijn
er moet uit op te maken zijn wat het middel doet voor je paard.
voor de inzender van de naam die als productnaam gaat worden gebruikt staat een leuke prijs te wachten:
"5 JAAR LANG ZOMERECZEEMMIDDEL VOOR 1 PAARD" OK dan!
Je kan net zo vaak inzenden als je wilt natuurlijk.
je idee kan je sturen naar: vliegenspray@chello.nl
ditzelfde bericht staat ook op het friezenforum, die denken met jullie mee.
veel succes
Peter en Hanny

11568

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 08:13

Hmm, ben druk aan het brainstormen want die prijs zou behoorlijk goed uitkomen als het een beetje werkt!

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 08:43

het werkt meer dan een beetje hoor.
in het afgelopen testjaar heb ik bijzonder goede resultaten gehad.
bij 1 van de paarden op de manege waren ze al 6 jaar aan het dokteren met een veearts om het probleem onder de knie te krijgen zonder resultaat.
heel dure middeltjes maar geen resultaat
toen ze met mijn middel gingen proberen wisten ze niet wat ze zagen, na 4 dagen was het probleem vrijwel opgelost en na 2 weken was het helemaal weg!
dit gebeurde een ander paard bij ons ook, was overal allergisch voor en kon geen eczeemmiddel verdragen.
het enige wat ze konden doen was met betadine het probleem zoveel mogelijk beperken.
eigenlijk waren ze bang om mijn middel erop te doen vanwege de overgevoeligheid van het dier maar hebben ze toch de stoute schoenen aangetrokken en het maar gedaan, en?????
4 dagen niet meer schuren, 2 weken later probleem helemaal weg!
ik heb dus goede hoop voor de paarden met eczeem dit jaar.
groetjes
peter

11568

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 09:07

Jeetje wat goed. Maar volgens mij zit ik nu dingen door elkaar te halen, ik ken nl een paard wat allergisch is voor het speeksel van de mugjes die in de zomer altijd steken, waardoor hij zijn manen en staart volledig kapot schuurt tot bloedens toe. Zelfs nu, in de winter nog weleens. Helpt dit middeltje ook daartegen?

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 09:09

ABSOLUUT!!!