manen invlechten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HorseyLover

manen invlechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 21:56

ik wil dus binekort officiele wedstrijden gaan starten (reed eerst alleen onderlingen) met mijn verzorgpony.

maar mijn probleem is het invlechten van haar manen, haar manen staan nl. rechtop. (zie foto hieronder)
knotjes worden met haar manen nooit zo mooi. het ziet er meestal een beetje slordig uit, omdat haar manen ook vrij dik zijn. nu vroeg ik me dus af of jullie ideeen hadden hoe ik haar er dus netjes bij kan laten lopen, ingevlochten en al Haha!:D

dit is een foto waarop je goed haar manen kan zien Lachen
Afbeelding

de foto is een beetje wazig maar je kan iig zien hoe haar manen eruit zien Bloos

dus.. wie helpt mij Haha! Knipoog Lachen

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:35

je hoeft manen niet perse in te vlechten
ik denk dat het mooier is om deze manen gewoon los te laten...
als je graag wil vlechten kun je dr staart invlechten Knipoog haha

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 22:44

haar staart doe ik zoiezo, maar ik hoor vaak dat je dan een aantal punten aftrek kan krijgen

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:52

Vandaag waren we op wedstrijd en er liep ook een paardje met hetzelfde kapsel als die van jou, ik vind het niet minder in verzorging uitzien als zn manen zonder allerlei mogelijke pogingen in model worden gebracht. Ik denk dat los nu gewoon even mooier staat als het gewoon los is....ik denk dat de jury zelf ook wel begrijpt dat het moeilijk te doen is, als ze je paardje zien lopen! Ik denk dat die punten-aftrek wel meevalt!