Dan denk ik vooral aan een paard da bijv net iets heeft of heeft gehad, waardoor die wat minder goed loopt.
En hoe zal die dat aangeven denk je???
Ben benieuwd naar wat jullie denken
Greetz
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar dat moet ik mijn jongste niet proberen, want ik merk het nu al, als ik iets teveel met mijn teugels bezig ben, gaan ofwel die achterbenen even mooi de lucht in ofwel gaat ze even wat weggaloperen en lopen klieren(geheel terecht en dan weet ik ook onmiddelijk dat ik mijn handen terug moet loslaten) 
, bv als hij een keer geen zin heeft, is hij sloom of gaat regelmatig stilstaan (dat doet hij nm ook als hij echt niet in orde is), in de hoop dat ik erin trap, ik vind het best moeilijk om dan uit te vissen of het nu meenens is of niet.
. Als andere wat met hem doen houd ie zich de eerste paar keren superbraaf en gehoorzaamheid ten alle tijden, maar dan gaat die doos open haha voor mij wel lachen ik zie hem iets doen weet precies wat er de komende 5 min gaat gebeuren
.

. Hij laat zichzelf niet stikken hoor. als juh bijvoorbeeld dan op hem rijdt, gaat ie ook staken ofzo, hij gaat zich egt niey doodwerken
. Als het voor het paard te veel is geeft ie dat duidelijk aan, sommigen weer duidelijk dan de andere, maar ze willen het juh duidelijk maken dat ze iets hebben.