kosten van trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Henla

kosten van trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 19:50

Wat betaal je voor een grote 2-paardstrailer aan wegenbelasting en verzekering? En wat betaal je per jaar aan onderhoud ongeveer

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:17

Wegenbelasting?? Bloos!

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:21

De kosten voor aanschaf zou ik je zo niet kunnen vertellen maar daarvoor kan je op marktplaats ofzo kijken of informeren bij een winkel/bedrijf wat ze verkoopt.
En verzekering weet ik eigenlijk niks van. Misschien kun je dan je verzekering even bellen en vragen hoe dat precies zit.

En als je een goeie trailer hebt zal het onderhoud niet zo veel kosten. Een paar x wassen en misschien een x in de was zetten...

En als je goeie banden hebt gaan die zeker 5 jaar mee in normale omstandigheden.

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:45

Wegenbelasting betaal je niet, verzekering zit bij je auto bij in (WA). Je kunt hem eventueel wel nog voor diefstal verzekeren, dat weet ik niet wat dat kost. Onderhoud bepaal je ook voor een gedeelte zelf, er zijn (nog!) geen verplichte onderhoudsbeurten of APK keuringen voor trailers

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:49

Je hoort officieel wel wegenbelasting te betalen, maar het wordt nog niet echt gecontroleerd. Wat het kost weet ik niet.
Onderhoud is afhankelijk van wat voor soort trailer je koopt, in pricipe is dat weinig kostbaar.
APK is er nog niet, maar geloof wel dat het eraan zit te komen.