Cavallo Champion rijbroek, nog geen halfjaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cavallo Champion rijbroek, nog geen halfjaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:40

En nu gaat de naad al los en zie ik al slijtageplekken Boos! Speciaal gespaard voor een duurdere rijbroek krijg je dit..!
Zolang heb ik hem nog niet vanaf augustus, ik grbruik hem vrij vaak niet elke dag denk 3 keer in de week ofzo..

Hebben er meer mensen deze broek en viel hij ook zo tegen??

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:41

gewoon naar cavallo terug sturen en er een brief bij doen. dat je dit niet accepteerd van zo een goed merk Knipoog misschien doen ze er wat aan.

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:44

Heb ook de Cavallo Champion, nu zo'n twee jaar ongeveer, en is nog in prima conditie. Ik moet er wel bij vermelden dat het leren stuk niet voor 100% aansluit bij de gewone stof. Als ik heel goed kijk, kan ik door de naad heen kijken en zie ik mn vel. Of dit aan mij (te dik?) of aan de broek ligt, weet ik niet. Alleszins, heb er geen last, is eerder een futiliteit.
Heb nog een andere Cavallo ook, en bij die heb ik het niet (is wel een grotere maat).

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:48

Dit heb ik ook voorhad met mijn Jumpers Horseline rijbroek.

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:48

ik heb mn cavallo nu 2 jaar....buiten dat hij langs de rits van de broekzak niet meer zo mooi is zijn er verder geen mankementen.
Zou gewoon teruggaan!
Wel ff zoeken naar een bonnetje...maak je meer kans..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:40

SarahJ schreef:
Heb ook de Cavallo Champion, nu zo'n twee jaar ongeveer, en is nog in prima conditie. Ik moet er wel bij vermelden dat het leren stuk niet voor 100% aansluit bij de gewone stof. Als ik heel goed kijk, kan ik door de naad heen kijken en zie ik mn vel. Of dit aan mij (te dik?) of aan de broek ligt, weet ik niet. Alleszins, heb er geen last, is eerder een futiliteit.
Heb nog een andere Cavallo ook, en bij die heb ik het niet (is wel een grotere maat).

ja dat is het dus dat stuk waar het zitvlak zit bij de voorkant daar zit naad niet mooi, lijkt wel of het los laat..

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:13

IK had een Cavallo die na 3 maanden zo verkleurd was dat ik em echt niet meer aan kon.
De zaak waar ik em gekocht heb wilde er niets mee doen, want ik zou de broek wel verkeerd gewassen hebben en of ik wel een kleurwasmiddel had gebruikt..., en de verkleuring zou met de zon te maken hebben gehad (Yeah right in april)
Uiteindelijk heb ik de broek maar geverfd en nu blijft de kleur gewoon heel mooi.... gewoon een broek van toendertijd 260 gulden en dan na 3 maanden zelf moeten verven..