Beverwijk, Purmerend, meneer Brouwer, Fries? help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Irene2510

Beverwijk, Purmerend, meneer Brouwer, Fries? help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 18:08

Misschien dat iemand dit leest en toevallig meer weet. Ik ben op zoek naar de vader en moeder van mijn paardje, en foto's van hem als veulen. Ik wil verder niets, maar ik ben hier zo nieuwsgierig naar! Ik heb sinds 4 augustus 2003 een paardje die half fries, half kwpn? is. Ik heb hem van handelaar Ackerman. Voordat hij bij ons op stal kwam heeft hij een week of 6 bij Ruitersportcentrum (manege) Beverwijk gestaan. Hier is hij door een meisje bereden, maar dit werd niets, hij was daarvoor nog nooit bereden heb ik gehoord. Toen hij bij mij kwam had hij best lange hoeven en een kort staartje. We hadden het idee dat hij met andere paarden (veulens?) op het land heeft gestaan. Na wat vragen zijn we via iemand van Beverwijk erachter gekomen dat hij bij een meneer Brouwer uit Purmerend vandaan komt. Hierna loopt ieder spoor dood. Niemand die mij meer kan/wil vertellen. Ik hoop dus dat iemand mij een hint kan geven of de gouden tip Haha! . Voor foto's of meer informatie kan je een kijkje nemen in mijn profiel.

Groetjes Irene

Irene2510

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 10:38

Niemand die mij kan helpen?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:47

Sorry, ik kan je niet helpen. Als ik me niet vergis heb je deze vraag al eerder op bokt geplaatst? Ik geef je weinig kans dat je nu wel wat informatie over je paard te weten komt. Succes ermee verder.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 11:24

Thomas Ackerman ken ik wel, en ruitercentrum is 5 minuten bij ons vandaan. Ik heb jouw pony daar wel zien staan, maar voor die tijd weet ik niet dus kan je helaas niet helpen...

Misschien een advertentie in een lokaal krantje zetten of bij een supermarkt ophangen?

Moeilijk hoor, ik heb ook geprobeert om het verleden van mijn pony te achterhalen maar na 5 jaar nog steeds niet gelukt

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:17

meneer brouwer, die naam komt me bekend voor.
tha_niekje en nienke hebben wel af en toe met hem te maken geloof ik.
pb hun maar even dan denk ik.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:09

Oooow Sylvia er zijn wel meer mensen die Brouwer heten...
Niemand hoeft Tha_Niekje of Nynke15 te pben... ze bedoelt anderen Verward

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:05

okey, sorry

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:30

Welshfanatic schreef:
Oooow Sylvia er zijn wel meer mensen die Brouwer heten...
Niemand hoeft Tha_Niekje of Nynke15 te pben... ze bedoelt anderen Verward

sorry hoor....maar wie bepaald dat.....toch zeker TS zelf Verward Verward
Of ik lees het verkeerd maar het komt bij mij toch echt zo over alsof jij bepaald of TS mag pb-en of niet.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:19

hoi
ik heb je al vaker met de pb gehad en dacht het niet te weten...
nou heb ik een foto zien hangen hier op het bord van de manege wat ik veel van jou paardje weg vond hebben

ik beloof je bij deze dat als ik hier weer recentelijk ben dat ik zal vragen aan de eigenaar wie dat paard is op de foto......en uiteraard of hij de jouwes kent Knipoog

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:04

djuno schreef:
sorry hoor....maar wie bepaald dat.....toch zeker TS zelf Verward Verward
Of ik lees het verkeerd maar het komt bij mij toch echt zo over alsof jij bepaald of TS mag pb-en of niet.

Wat bereiken mensen ermee om te pben over iemand die ze toch niet kennen???
Gheheh