Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zep schreef:terugsturen en een bravere pony zoeken. Dit heeft niks met "rustig laten wennen" te maken. Als je de pony te lang aanhoudt zijn je kinderen eraan gehecht en word het alleen maar moeilijker.
Er zijn genoeg bravere ponies te koop.
Ik zou als eerste pony aanraden een leuke, wat oudere A od B-pony te zoeken met al een beetje wedstrijdervaring.
Anim schreef:maar hij heeft duidelijk aangegeven in mij zijn baas te zien maar tegen mijn man en kinderen is hij onvoorspelbaar, bijten en slaan.

: je kinderen gaan voor, dus weg met dat beest, hoe hard het misschien ook klinkt. Nu zijn je kinderen nog niet aan dit beestje gehecht, en ik weet zeker dat er genoeg makke, oudere pony's zijn die lekker door twee kleine meisjes vertroeteld willen worden! Anim schreef:. Vind het ook geen probleem om een pony te laten wennen maar hij heeft duidelijk aangegeven in mij zijn baas te zien maar tegen mijn man en kinderen is hij onvoorspelbaar, bijten en slaan. Ik heb hem meermalen gecorrigeerd en bij mij haalt hij dus nagenoeg niks uit .