Het lijkt erop dat ik dan na een lange tijd zoeken toch eindelijk een geschikt zadel heb kunnen vinden voor Rhea en mij. Ik zocht een veelzijdig zadel waarmee gedresseerd kan worden, maar zo eens op zijn tijd een sprongetje. Eentje met een diepe zit, aangezien ik nogal snel last van mijn rug krijg.
Via internet ben ik op een tweedehands Lemetex zadel gestuit. Het betreft de Lemetex Husar Special. Een veelzijdigheidszadel met de nadruk op dressuur.
Aangezien ik zelf (nog) niet bekend ben met dit merk en ook geen andere mensen ken die ervaringen met deze zadels hebben, ben ik benieuwd of hier op het forum wel mensen zijn die het merk goed kennen.
Ik ben namelijk wel benieuwd hoe het zadel in de markt ligt. Zijn het zadels van goede kwaliteit? Hoe zijn ze met rijden? enz enz..
Het zou helemaal perfect zijn als er iemand over zo'n zelfde Lemetex Husar Special ervaringen heeft!
hesterv
Geplaatst: 08-01-05 11:40
Mijn vriendin heeft een Lemetex dressuurzadel voor haar E-pony. Ik weet wel dat ze geen ander zadel meer wil . Ziet er ook erg mooi uit, dus kwaliteit zal het ook wel hebben! Ik hoop dat het wat voor je is maar kan je verder niet verder helpen