Iemand ervaring met Huet's EP?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Iemand ervaring met Huet's EP?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 21:11

Ik wil graag Bruine Rijlaarzen hebben met Veter en Rits.
Nu heb ik bij Huet gezien dat ze bij hun Eigen Producten die verkopen.

Maar heeft iemand ervaring met hun eigen producten?

Ik heb al contact met de meneer van Huet gehad om te vragen of ze ook in het Bruin gelevert kunnen worden. Waarop hij zei van niet, terwijl op de site stond dat dit wel kon, en bij "Aanbiedingen" stonden ze ook in het Bruin.
Dit heb ik dus gemailt en ben wachtend op een antwoord. Knipoog

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 00:25

Ja, ik heb er goede ervaring mee. Ik heb de Epsom laarzen daar gekocht in oktober vorig jaar en ik ben er helemaal weg van! Wil ze niet meer uit doen zo lekker zitten ze.
Ik ben er op de bonnefooi heengegaan en heb daar eindeloos met Van Huet zitten praten over rijlaarzen. Hij babbelt heel wat weg, dus mocht je gaan, neem de tijd! Ik vond het een aardige man en hij heeft mij goed geholpen. De laarzen die ik heb zijn op maat gemaakt en zitten perfect! Eindelijk eens goede laarzen op lengemaat, aangezien ik aardig lange benen heb. Succes met de eventuele aankoop!

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:35

Ik ben er een tijdje terug geweest. Hij heeft wel bruine eigen productie laarzen (gecoat of ongecoat) en daar kan hij wel een rits in zetten, maar niet met veter. Dan zit je echt bij de merken als Petrie of Konigs en meteen een heel stuk duurder.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:58

Ik heb er ook goede ervaringen mee service is ook prima vind ik daar.