Plastic Bal..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xXDjuukiejXx

Plastic Bal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 20:58

Heey,
Nou, Er lag pas een plastic bal in de wei (ik denk daar de achterburen over het hek getrapt ofzo) en toen dachten we laten we Juulke leren voetballen . Dus Juulke stond daar in de paddock en wij kwamen aan met die bal en rent die me toch weg, Bokkend hard weg. Blijkt die dus super bang voor zo'n balletje te zijn.. Scheve mond Dus wij denken, Laten we hem proberen over zn angst te komen. We leggen die bal dus neer en proberen erlangs te rijden, Eerst met een hele boog eromheen en daarna ging ie er wel lang met grote moeite. Uiteindelijk durft ie hem zelf heel zachtjes en heel voorzichtig met zn neus aan te raken. En toen kwam ik (met mn stoppe kop) en gooi die bal over de paddock heen als juulke er aan komt (Denk zo'n 3 meter ervoor). Galopeert ie als een gek weg. Nu denkt ie iedere keer als ie in de paddock staat dat er een enge bal aan komt vliegen Ach gut . Wat te doen??

Groetjes, Laura & Chloë

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:01

Oei, nu heeft hij een ballentraume Tong uitsteken
Misschien traag door de paddock leiden?
Dan kan hij zelf ondervinden dat er niet altijd een bal komt aangevlogen Lachen

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:03

Hahaha.. Schijnheilig
Niet meer doen dus... Ach gut weer opnieuw beginnen, bal weer in de paddock neerleggen, net doen alsof je neus bloed, en er weer langs rijden (of lopen of longeren)..
En niet weer met ballen naar je paard gooien...

xXDjuukiejXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 21:20

Hij is echt bang, Want als we hem bijvoorbeeld laten dood liggen staat ie meteen weer op dat ie bang is dat die bal voor zn neus ligt ofzo. En ook als we de paddock in komen dan rent ie meteen weg omdat hij denkt dat we met een enge bal naar hem toe komen lopen Scheve mond . Hij heeft volgensmij ook een beetje heimwee (Want het grote paard is nu weg voor 3maanden en we hebben nog steeds geen vervanger gevonden) want hij wil zelfs niet aan zn hooi knabbellen. Daardoor maakt ie misschien van een mug een olifant? (Want al zitten we bij hem als we dan opstaan dan schrikt hij weer). En traag.. Het is al best moeilijk hem te houden aan een halstertouw. Dus denk niet dat dat zo makkelijk word Schijnheilig

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:23

Ik denk ook wel dat het moeilijk kan worden Lachen
Lijkt op een trauma...

xXDjuukiejXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 21:39

Maar ik doe dat dus echt niet expres een bal naar Juulke gooien. Ik was gewoon de paddock aan het opruimen en zag Juulke niet aankomen. Maarja.. Ik denk dat we die bal nu mooi in de tuin van de beuren laten liggen. *LOL*

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:19

Kathy is ook bang geweest voor de bal, nu heb ik haar dmv de clicker methode leren voetballlen, echt super leuk! Misschien is de CT ook iets voor jou. De bal vormt dan de target