Je paard is toch van JOU en niet van de verzekering, waarom dan terug moeten kopen
.. *zucht* Ik snap er echt hélemaal niets van
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..

)
!
(sorry dat ik erom moet lachen, maar als ik jouw Q zo eens zie op foto's en je zegt zelf ook al dat het stukken beter gaat..
)..
) waarvan de waarde op 800 euro is vastgesteld 
maar ben weer helemaal blij met hem(ondanks mn erg pijnlijke stuitje.... )
Tinne schreef:En dat zet mij ook aan het denken!
Kijk, aan de verzekering van Ivanka ben ik niet zo heel erg veel kwijt. Ik geloof 160 euro per jaar, maar straks komt er een tweede bij en dan wordt het toch alweer het dubbele...
En in de tijd dat ik haar heb, heb ik (gelukkig!) de verzekering wat dat betreft nog niet nodig gehad. En dan denk ik van: die 160 euro die ik dan per jaar bespaar, kan ik dan beter op mijn spaarrekening zetten oid. Maar in mijn achterhoofd blijft rondspoken: wat als er straks wél van alles gebeurd... Dan kan ik dure operaties niet betalen!![]()
Maar als je dan je paard terug zou moeten kopen als hij afgekeurd zou zijn, dan gaat er dus gewoon een bepaald bedrag af van het bedrag wat jij krijgt?
Renske, dat betekent dus dat Q nu maar 800 euro waard zou zijn?(sorry dat ik erom moet lachen, maar als ik jouw Q zo eens zie op foto's en je zegt zelf ook al dat het stukken beter gaat..
)..