BodyProtector, BETA-standaard, level 7?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

BodyProtector, BETA-standaard, level 7?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 14:50

Tja, geef daar maar eens een titel aan die de hele lading dekt Haha!

Het gaat om het volgende: Ik heb een bodyprotector gekregen van iemand, het is al een wat oudere en er staat "Beta level 7" op.

Ik heb al wat nagezocht op internet (o.a. hier: http://www.beta-uk.org/Safety/ProtectStandard.asp ) en ik begrijp hier uit dat dat "level 7" dus verouderd is en dat het tegenwoordig level 1,2 of 3 is.

Maar ik word er niet echt wijs uit of mijn "level 7" nu waardeloos is of dat die ook nog gewoon een redelijk/goede bescherming biedt. (Beter iets dan niets toch?) En met welk level komt die dan overeen?

Ik ga er niet mee crossen ofzo, dus hij hoeft niet aan een bepaald reglement te voldoen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:44

zet eens een foto neer *LOL*

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 18:33

Het is geen superouderwets ding met kurk erin ofzo hoor *LOL*
Foto's dat ik 'm aan heb heb ik nog niet.

Hij sluit dmv klitteband en elastiek aan de zijkant en er zit een "luier" aan die tussen je benen door gaat (maar ik weet nog niet of ik die er wel aan laat zitten...).
De voorkant komt ongeveer tot m'n heupen, de achterkant ongeveer tot m'n stuitje.
Hij is niet heel erg dik ofzo. Ik heb 'm nog niet te paard aan gehad, binnenkort maar eens proberen of dat een beetje rijdt (vooral of hij niet te lang is). Gewoon zo in huis zit hij zeker niet oncomfortabel.

Voorkant
Afbeelding

Achterkant
Afbeelding

Label (krijg ik niet scherper)
Afbeelding

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst op vreemd terrein springles gehad met aansluitend een oefenparcoursje met slechts 1 weigering *trots*

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 18:35

kan je niet beter een kaakbeschermer nemen Schijnheilig Tong uitsteken Clown

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 19:14

Ik zat al te denken aan zoiets ja:

Afbeelding

Voor mensen die niet weten waar dit over gaat: Ik heb gisteren bij een nogal stevige weigering de hals van m'n paard keihard in m'n gezicht gekregen Ziek
Op een wit hekje notabene, vet eng als je altijd soort van dressuurpaard bent geweest Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 19:27

gaaf helmpje, vet kleurtje ook, als je de bodywarmer van Marjolein erbij leent, heb je een setje *LOL*

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 22:48

Is er nou geen enkele bokker die hier verstand van heeft?!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 07:37

Misschien dat bokker Canter je er nog wat over kan vertellen. Zij verkoopt body protectors e.d.