Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
neem aan als je er al 3 jaar komt dat je een beetje weet hoe het reilt en zeilt daar.
neem het hef in eigen handen en doe er samen met vriendin wat aan.
(niet negatief bedoelt hoor) Zeker als er zo,n hoop paarden al lopen en steeds meer bij komen, ga zelf met die man praten dat het zo niet kan. Weet niet wat je allemaal al geprobeert heb.
Citaat:als je er zelf komt, waarom geef jij hem dan geen water, mest jij de box uit. neem aan als je er al 3 jaar komt dat je een beetje weet hoe het reilt en zeilt daar. neem het hef in eigen handen en doe er samen met vriendin wat aan.
Spetterlover schreef:Esmeralda, zij is niet verantwoordelijk voor het paard, de eigenaar dient zijn paarden GOED te verzorgen.
marijkedam schreef:Dit heb ik ook een keer gedaan. En toen kwam de AID die vertelde mij, omdat ik de paarden voerde en verzorgde dat ik ook verantwoordelijk was voor de gezondheid van de dieren. Ik was plotseling "houder" van de paarden geworden. Dus pas op wat je doet, voor je het weet ben jij ineens verantwoordelijk voor die paarden. En klapt de eigenaar in zijn handjes.
Maar de AID kan de paarden alleen in beslag nemen als de paarden totaal geen water meer hebben.
marijkedam schreef:Bij de paarden die ik toen water en eten gaf, had ik als het nodig was, zelfs met ze naar de DA moeten gaan op eigen kosten zei de AID. En voer moeten kopen op eigen kosten. Dat ga ik niet doen voor een paard van iemand anders.
De logica hiervan ontgaat mij volledig. Heb je dit wel goed begrepen?
)