Wat is nou een goede staldeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Wat is nou een goede staldeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 00:16

Met hoge halssnede *LOL* en zonder staartflap, het liefst met loopsplitten..........zucht wat een gemuts om een dekentje Tong uitsteken

Ik ben van plan een andere staldeken te kopen er zijn best veel soorten enz enz, wie heeft welke en wat zijn je ervaringen daarmee en welke deken moet ik zeker niet kopen?

bedankt Haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:19

Ik heb wel goede ervaringen met mijn Dekens maar die zijn dan ook allemaal MET loopsplit. Nagelbijten / Gniffelen

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 00:35

Sjellii schreef:
Ik heb wel goede ervaringen met mijn Dekens maar die zijn dan ook allemaal MET loopsplit. Nagelbijten / Gniffelen

Weet je ook welk merk of model? Haha!

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:44

ik heb een goed staldeken van Hary Horse en ben er heel tevreden over.
heb ook nog een van een ander merk maar dat ben ik vergeten. het is een witte achtergrond met een rood teken dat weet ik Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 01:02

Hmmm, ik kan niet zomaar dekens opnoemen met een halve hals, zonder staart flap.
Maar ik ben heel tevreden over Bucas, Canvas, Dominick, en BR...

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 02:03

lami-cell is super

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 08:57

hh hinghlinger met wat meer hals staartflap en loopsplitten

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:45

ik heb een super deken van bucas!
echt een heerlijk gind!
hij heet iets van stable rug ofzo
ik kan er geen plaatje van vinden

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:24

Ik ben heel tevreden met mijn Weather Beeta-dek, met loopsplitten.
Maar daarom hoeft het voor jou nog niet zo te zijn, cissie. Het verschilt per paard welk dek er het beste op ligt.
Het is maar net waar je het dek voor wilt gebruiken. Staldeken is logisch maar je hebt dekens met verschillende diktes en waterdicht of juist niet.
Voor jou even duidelijk afbakenen wat voor type paard/pony je hebt en kijken naar je stalklimaat en wat je met je paard/pony doet.
Aan de hand daarvan en aan de hand van je budget Knipoog kun je vast een hele goede keuze maken.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 08:39

Bedankt voor alle antwoorden, ik ben gister effe wezen kijken bij 2 zaken en mijn oog viel op de pagonystable, geen loopsplitten helaas, is moeilijk aan de komen als onderdeken, behalve de HH highlinger maar die heb ik nu juist al, daar moet ie onder.
Ik heb in de catalogus een andere pagony gezien wel met loopsplitten dus ga zo terug om te vragen of ze die hebben en andere de deken die ik nu heb ruilen voor een maat groter, dit is de 1e keer dat hij 195 nodig heeft.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 18:17

Het is de Pagony Pefect geworden *LOL* , het model/vulling en alle dingetjes erop die ik wilde en zonder staarflap, of die echt zo 'perfect' is kom ik in de loop vd tijd wel achter Schijnheilig , hij ligt in ieder geval goed op mn paard.

Het is meer een staldeken dan een onderdeken, maar voor een echte onderdeken kon ik niet slagen, helaas