Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elles schreef:Een paard mag bij mijn NOOIT de teugels uit mijn handen trekken. Ik ben niet ruw en ik ben ook geen harde, veeleisende ruiter. Als hij toch vindt dat hij te weinig ruimte krijgt en hij trekt de boel moedwillig uit mijn handen, krijgt ie van mij direct een schop, zodat zijn hoofd weer omhoog komt. Ik trek nooit terug, dat win je nooit en doet hem alleen maar meer zeer.
Maar ik accepteert het nooit

Hm ik had geen zin om der tegenin te gaan aangezien ik pas een jaar rijd en zij DUS wel zeker weet dat zij de wijste is... Katie1989 schreef:dat ik fout zat en dat hij gewoon sterker was en ik het dus moest toelaten

) 
Ik laat me niet naar 't gras trekken als ZIJ dat wilt...Alleen als het van MIJ mag... dan mag ze het doen... Ze eet maar lekker gras op de weide van de zomer hoor..
Elles schreef:Een paard mag bij mijn NOOIT de teugels uit mijn handen trekken. Ik ben niet ruw en ik ben ook geen harde, veeleisende ruiter. Als hij toch vindt dat hij te weinig ruimte krijgt en hij trekt de boel moedwillig uit mijn handen, krijgt ie van mij direct een schop, zodat zijn hoofd weer omhoog komt. Ik trek nooit terug, dat win je nooit en doet hem alleen maar meer zeer.
Maar ik accepteert het nooit