Bijrijdster zo moeilijk te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Bijrijdster zo moeilijk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 21:47

Ik heb al meerdere advertenties geplaatst maar nog geen serieuze reactie ontvangen

Ik ben helemaal niet zo moeilijk en ze mogen gewoon 1 dag in de week lekker doen of hij hun pony is

Maar op de een of andere manier krijg ik maar geen reactie.
Ik vind het erg jammer omdat ik er van overtuigd ben dat hij een hele goede leerpony kan zijn.

Het hoeft dus nog niet eens zo zeer iemand te zijn met wedstrijdervaring Haha!
Het enige wat ik wel wil is dat ze rijden met een zachte hand.

Zitten mensen niet meer te wachten op een leuke fjord die ook nog eens een aardig potje kan dressuren Verward

[img]http://members.lycos.nl/fjordtaco/fotoalbumtaco/thumbnails/ClinicJolanda%20(27).jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/fjordtaco/fotoalbumtaco/thumbnails/ClinicJolanda%20(25).jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/fjordtaco/fotoalbumtaco/thumbnails/ClinicJolanda%20(31).jpg[/img]

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:53

Het vinden van een goede bijrijdster is heel moeilijk...
kijk maar naar mijn topic (VMR)
Maar voor een fjord zul je eerder van die vrijtijdsruiters krijgen, die lekker aan de lange teugel een buitenrit zullen willen maken.....
Een bijrijdster met wat niveau is wel ontzettend moeilijk uit te halen.
Meestal hebben die een eigen paard of rijden al voor anderen.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 21:56

Tja maar van mij hoeven ze dus helemaal geen nivo te hebben.
Voorheen reedt mijn nichtje hem 1x in de week en die reedt toen ook nog maar manegenivo.
Ik wil alleen niet iemand die denkt van: oh die zal ik eens ff rijden! Taco is wel een paard wat met een eerlijke hand en been behandeld moet worden anders dan wordt hij heel gestressed.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:03

ik weet niet waar je woont, zal wel te ver wezen....

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:03

Snap idd niet waarom er niemand reageerd op zo'n superfjord Bloos!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:04

Taco staat in Weteringbrug.
Is via de A4 Amsterdam, Hoofddorp echt heel makkelijk te bereiken.
Er stopt zelfs een bushalt op 200 meter van zijn stal.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:06

Lijkt me dan toch echt niet moeilijk, is er niemand op de stalling die hem 1 x per week erbij wilt doen?
Dat heb ik nu ook voor mijn paardje geregeld.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:09

Kun je het niet in de lokale krant hangen - ik keek daar zelf vaak toen ik een verzorgpony zocht. Als je dan reacties krijgt zou ik alleen wel een soort testrit proberen, om te kijken hoe ruiter en pony op elkaar reageren ( *zag een keer een pony bokken tegen de schotwand -waarop het kind dat er opzat keihard begon te gillen - ging een aantal weken zo door onder begeleiding etc. )

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:09

Tja dat kan wel maar dat is ook niet wat ik wil.
Ik wil gewoon dat ik iemand plezier doe door hem 1x in de week te doen.
En niet dat ik er iemand van stal mee opzadel.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:09

Hmm ik zou heus wel willen want Taco is super Knipoog Maar ik weet bijna zeker dat mijn ouders dit namelijk niet goed vinden

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:10

Flutterby schreef:
Kun je het niet in de lokale krant hangen - ik keek daar zelf vaak toen ik een verzorgpony zocht. Als je dan reacties krijgt zou ik alleen wel een soort testrit proberen, om te kijken hoe ruiter en pony op elkaar reageren ( *zag een keer een pony bokken tegen de schotwand -waarop het kind dat er opzat keihard begon te gillen - ging een aantal weken zo door onder begeleiding etc. )

Ik zou het misschien inderdaad eens kunnen proberen maar het heeft ook al op de manege gehangen

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:12

Er is een verschil tussen opzadelen en mensen die het er gerust bij willen doen. Waarom hang je niet gewoon een briefje op stal op, of iemand (eventueel in combinatie met twee personen ) af en toe jouw fjordje wat willen laten lopen ? Het gaat maar om 1 keer per week, en als ik het goed begrijp niet eens een training. Als ze dan toch op stal zijn kunnen ze hem er toch bij doen als ze willen, lekker luchtig ritje na zwaarder werk met hun eigen paardje. Lachen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:19

Bah wat vervelend... Ze moesten eens weten hoe geweldig Taco wel niet is!
Het is dat ik zo ver weg woon, maar anders...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:20

Op zich gaat het er ook om dat ik iemand de kans wil geven om lekker wat bij te leren op Taco
Ik denk namelijk/ weet wel zeker dat hij een lekkere leerpony is
Dus het gaat er niet zo zeer om dat ik een dag niet WIL maar dat ik iemand de kans wil geven zodat ik een dag niet HOEF.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:25

Sjah.. Het lijkt me onwijs om een keertje op Taco te kunnen rijden, helaas woon ik een half land verder Tong uitsteken en heb ik al weinig tijd. Als ik iets te horen krijg van iemand uit jouw omgeving zal ik je zeker een pb'tje sturen Lachen In ieder geval veel succes met je zoektocht

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:53

tis jammer genoeg te ver weg!! maar idd zo'n super fjord moet je niet lten schieten!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:17

Voor zo'n superbeestje kan je toch wel iemand vragen? Gewoon een keer op de manege of ponyclub kijken. Is er iemand die eruit ziet alsof je die wel met hem zou willen laten rijden, gewoon vragen. De meeste zijn vereerd dat je ze vraagt en zullen vast wel een keer willen proberen!

Anneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:23

Ik wou dat ik kon, ik zoek al eeuwen naar een verzorpony/paard maar ja ik woon zeker veel te ver. Nu ja nog veel succes op je zoektocht

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:25

In Burgerveen zit tegenwoordig een ruitersport- annex dierenvoederzaak, dit is vlakbij Weteringbrug. Misschien kun je vragen of je daar een briefje op mag hangen?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:36

Ja ja ja!! Ik willl wel.. Mja... is maar ongeveer 4,5 uur reizen Haha!

Sandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:37

Wat heb je tot nu toe al gedaan? (sorry misschien overheen gelezen)
Maar anders zou ik gewoon op marktplaats een advertentie zetten en kijken wat voor reacties je krijgt. Maar daar had je misschien zelf ook al aan gedacht. Er staan ook veel advertenties van mensen die op zoek zijn naar een paard om bij te rijden, wellicht kan je daar iets mee. Het lijkt mij echt een super leuk paardje als ik hem zo zie in je profiel, dus ik vind het maar gek dat je nog niemand hebt gevonden!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:41

je woont gewoon voor mij te ver, anders was ik allangggggggg bij je geweest, Kijk je kan natuurlijk ook deze kant op verhuizen, en dan heb je bijrijders zat, word het nog kiezen ook voor je. Je heb gewoon de pech dat je op de "verkeerde" plek woon.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:51

Ken het probleem.. Komen ze kijken ( en ze weten dat het een fjord is voordat ze komen ) krijg je te horen dat ze toch liever een dressuurpaard rijden..

Nou, dan zoek je het toch lekker uit? Boos! Gelukkig heb ik nu een goede!! Ze rijd beter dan ik en is ontzettend dol op mijn mannetje!! Haha!

En daarbij, ik ken haar al meer dan 20 jaar Lachen

_Mayo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:24

wat is zijn stok maat en hoeveel km is het van hoofddorp?
heb je al een advertentie op bokt zelf gezet??
het is moeilijk om een bijrijtster te vinden zeker voor een fjord.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:30

wat jammer zeg! ik kan hier juist totaal geen bijrijdt paard vinden alle paarden hiet hebben al wel een bijrijder