Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het probleem met die Horsedinner is bij mij dat dat zo rap beschimmelt als je het niet binnen een paar dagen voedert... Als ik een adresje hier in de buurt vind waar ze dat verkopen ga ik over op Bioform van Mijten.
joelledsr schreef:Kun je niet de hoeveelheid hooi omhoog doen?
Ik neem aan dat jijzelf gaat over wat en hoeveel je paard eet.
Ook is 2 kg biks niet heel erg veel, ik weet niet wat voor brok het is natuurlijk, maar dat zou je ook met een halve kilo omhoog kunnen doen.
Maar als ze nu schraal is zou ik haar toch wel een flinke emmer per dag erbij geven, je kunt altijd weer afbouwen.

Passionato schreef:Het beste is idd gewoon even Hartog bellen of via internet advies vragen aan die voedingsdeskundige. Ze zijn heel aardig, leggen goed uit, en krijgt zelfs een briefje thuis.. Ik kwam toen uit op 5/6 emmers per dag, omdat ik geen hooi oid meer bijvoer..
Passionato schreef:Het beste is idd gewoon even Hartog bellen of via internet advies vragen aan die voedingsdeskundige. Ze zijn heel aardig, leggen goed uit, en krijgt zelfs een briefje thuis.. Ik kwam toen uit op 5/6 emmers per dag, omdat ik geen hooi oid meer bijvoer..