HHoutdoor deken"high Tech",fleece voering.0gramvul

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xkusssx

HHoutdoor deken"high Tech",fleece voering.0gramvul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 00:29

waar vind ik deze deken? hoeveel kost hij? heeft iemand goede/slechte ervaringen met deze deken??? (qua maat, pasvorm, sterkte, waterdichtheid etc etc Haha! ) alvast bedankt..

Harry's Horse® Outdoor deken 'High Tech', fleece voering.

Samenstelling: 600D 'honingraat' ripstop, waterdicht en ademend nylon buitenzijde. Anti pilling fleece voering.
Vulling: Geen.
Voorzien van: *Nieuw: 'S-line' belijning. Plingubbele borstsluiting met muskatons en nylon voering tegen schuren. *Neoprene schoftbeschermer. *Loopsplit. *Naadloos op de rug. *Laag aangezette kruissingels welke door de deken heen sluiten. *Afneembare bilkoorden. *Staartflap.
Kleur zwart met zwart/goudkleurige bies. Maten 145 t/m 215 cm.

http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/3220335.gif

hierboven foto......

deze zoek ik in de maat 195 of 205

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 06:54

In ieder geval bij www.piafferuitersport.nl.

Hij kost daar 92,50 euro, hier in de winkel heb ik er 95,- euro voor betaald.

Ik vind het een fijne deken, mijn net 3-jarige heeft 'm op en hij is tot nu toe nog heel gebleven.

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 08:11

Jep, die heb ik ook voor mijn friese merrie (die alleen maar hh dekens past). Ideale deken en hij is nog waterdicht ook . Alhoewel mijn paardje staat er gemiddeld 2 uur mee in de regen. Ik weet niet wat hij doet als je paard de hele dag in de regen staat.
In ieder geval ben ik prima te spreken over deze deken. Heb hem gekocht bij van Rijs in Zevenhuizen, Zuid Holland.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 08:54

Ik heb deze deken ook en ik heb er toch echt 82.50 voor betaald bij Piaffe.
Heel fijne deken, mijn fjord loopt ermee rond en krijgt deze maar niet stuk ondanks dat 600D niet bijzonder sterk is!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:09

Boomerang schreef:
Ik heb deze deken ook en ik heb er toch echt 82.50 voor betaald bij Piaffe.
Heel fijne deken, mijn fjord loopt ermee rond en krijgt deze maar niet stuk ondanks dat 600D niet bijzonder sterk is!

Ja, hij was idd eerst goedkoper bij Piaffe want ik baalde nog dat ik 12,50 meer had betaald hier in de winkel. Maar nu staat er toch echt 92,50 bij.

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 12:37

is dat presiec deze regendeken die jullie hebben ook met de fleece binnenkant ???

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:18

[VMR] BR regendeken of toch mijn 1e keus de HH ??

Ik heb hem ook bevalt prima!
dat ie duurder is geworden bij piaff klopt ook, wel balen maar het model liep erg goed (enb in de meeste ruitersportzaken was hij al deze prijs dus hun dachten misschien wat hun kunnen kunnen wij ook) dus hopla een paar euries erbij, hij kost dus 92,50 excl verzendkosten.

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 13:53

blijft de HH dus ook goed liggen als hij een x rolt?

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:04

ja blijft goed liggen!

zelfs al je paard 3 of 4 keer achtererlkaar rolt zoals de mijne ligt ie nog recht op zn rug, heb van de week de tuinslang erop gezet op de deken om hem af te spoelen, dat kun je vergelijken met een fikse regenbui en helemaal droog van binnen, dus waterdicht is ie wel.

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 00:30

maakt het nog wat uit qua ligging en dat ie blijft liggen of je met of zonder fleece neemt... anders is mijn keus namelijk toch zonder fleece..

Inca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:51

Ik heb er eentje zonder fleece en deze blijft goed liggen. Ik vind wel dat ze groot uitvallen. Heb een maat kleiner dan hij eigenlijk heeft. Zijn trouwens ook goed scheurvast, is meerdere malen daar paardlief getest Haha! .